RCTLand.com - RollerCoaster Tycoon en Pretparken
Shoutbox

Wie is online
5 geregistreerd (theleonnas, Mickjeees, Mennoo_, Meintieboy, superkartboy), 9 Gasten en 13 Zoekmachines online.
Sleutel: Staff Staff Support Team
Nieuwste Leden
Rekel, everyonezz, krikke, rickrct3, kyran
2595 Geregistreerde gebruikers
Forum Statistieken
2595 Leden
76 Forums
5480 Onderwerpen
150430 Berichten
78 posts per dag gemiddeld
Max Online: 270 @ 21/03/2011 21:54
Advertentie
Actieve Onderwerpen | Actieve Posts | Onbeantwoorde berichten Afgelopen 24 uur | Afgelopen 48 uur | Laatste 7 dagen
Forum   Onderwerp
Customs
Ga naar nieuwe berichten Re: *Custom Objects Gezocht* topic door Mickjeees @ 2 minuten 18 seconden geleden

Die pannen die aan die balk hangen en erop staan. B.V.D (Bij voorbaard dank)
Parken
Ga naar nieuwe berichten Re: Testtopic Parken door Mickjeees @ 13 minuten 32 seconden geleden

Mooi gemaakt. Nu ben ik weer. Dit gebouw is een MINI-Show, De show is om de 40 min. Verhaal ; Holle Bolle Verzamelaar heeft teveel rommel in zijn huis. We noemen hem nu ook wel : BolleRommel. Kan jij hem helpen om van die rommel af te komen? Werkin
Europa
Ga naar nieuwe berichten Re: Nieuwe attractie Phantasialand door jeroen @ 23 minuten 8 seconden geleden

En ondertussen word het hele park overhoop gehaald Met dank aan Tim Iser @ Freizeitparkweb.de
Walibi Holland
Ga naar nieuwe berichten Re: Klein nieuws uit de polder door jeroen @ Vandaag om 16:45

Mooie plaatjes Maar waarom ze nou een paar bakjes van t reuzenrad af halen
Walibi Holland
Ga naar nieuwe berichten Re: Klein nieuws uit de polder door Dirk_Ermen @ Vandaag om 16:35

Gave plaatjes zo in een winters Walibi! Al is het wel raar om te zien dat de hele ondersteunde constructie bij het schip weggehaald is...
Efteling
Ga naar nieuwe berichten Re: Klein Eftelingnieuws door Dirk_Ermen @ Vandaag om 16:33

Ik vermoed dat het restaurant de Steenbok een beetje word aangepast naar een nieuwe stijl voor Aquanura. Het ligt er immers vlak langs...
Walibi Holland
Ga naar nieuwe berichten Re: Klein nieuws uit de polder door Jos1986 @ Vandaag om 16:30

Nog meer wit Walibi:
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: RCTLand Megahit 2012 - De zero's! door Dirk_Ermen @ Vandaag om 16:17

Deze blijf ik gewoon goed vinden: Driftwood - Freeloader uit het jaar 2002. Als nu nog iemand "Sash! - Ganbareh" nomineert, heeft die van mij een stem. Die komt namelijk uit hetzelfde jaar. ^w^
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Het laatste nieuws...! door Marty @ Vandaag om 15:42

Origineel bericht van: postwagen Na afloop van mijn werk nog even wat foto's gemaakt met mijn mobiel, een van de koks was er toevallig ook wat te foto graveren. Foto's graveren? Sterkte!
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Wat eet/drink jij vandaag? door Marty @ Vandaag om 15:35

Half stokbrood
Europa
Ga naar nieuwe berichten Re: Nieuwe coaster bakken 2012 door theleonnas @ Vandaag om 15:32

Op 15 Januari opgenomen.
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: RCTLand Megahit 2012 - De zero's! door Marty @ Vandaag om 15:30

Bob Sinclar - Love Generation
Parken
Ga naar nieuwe berichten Re: Testtopic Parken door jeroen @ Vandaag om 15:15

Ziet er goed uit hoor Leuk sfeertje ook Nu ik weer
Customs
Ga naar nieuwe berichten Re: *Custom Objects Gezocht* topic door Mennoo_ @ Vandaag om 14:55

Deze is niet te download. Die set is enkel in bezit van deelnemers van die contest. Voor de rest heeft niemand hem en er is ook nog geen download ervan.
Parken
Ga naar nieuwe berichten Re: sjovtverden door rumirumi @ Vandaag om 14:49

Jammer dat je de volgende update al weer klaar hebt liggen, wat betekend dat er niet veel gebeurt is en veel onafgewerkt is. ik zeg het daarom nog een laatste keer: wacht langer met je updates, doe een update 1 keer per week dan is het resultaat alti
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Wat eet/drink jij vandaag? door jeroen @ Vandaag om 14:48

Gomballen En een glas cola
[P&C] Babbelbox
Re: Top 10 ... door brammetje545 @ Vandaag om 14:21

1:Superman: Attraction de Acero 2:Dragon khan 3:Furious baco 4:Batman la fuga 5:Tornado
Customs
Ga naar nieuwe berichten Re: *Custom Objects Gezocht* topic door brammetje545 @ Vandaag om 14:08

Hoi ik ben op zoek naar de Anton Pieck set. Ja die van de sprookjesbos competitie volgens mij is ie al te downloaden maar ik kon hem niet vinden. Alvast bedankt!
[P&C] Babbelbox
Re: Top 10 ... door theleonnas @ Vandaag om 13:55

Uhm, kickje! Deze was ik helemaal vergeten zeg! Willen jullie je top 5 hier neerzetten voor 10 Februari, heb je dit al gedaan hoeft dat natuurlijk niet meer!
Efteling
Ga naar nieuwe berichten Re: Klein Eftelingnieuws door postwagen @ Vandaag om 13:50

Erg tof al die verbeteringen hoor en dat boek is zeker een MUST have.
Parken
Ga naar nieuwe berichten Re: Testtopic Parken door Mickjeees @ Vandaag om 13:48

Nice Jeroen. Weer een foto van mij Het moest een Anton Pieck pleintje worden voor mn Resort. Maar nu is het dit Hier achter wordt een station gebouwd. Maar ik wacht nog op de set van Pat. Ik heb hem een E-Mail verstuurd. Dus hij zal denk ik b
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Het laatste nieuws...! door TRX @ Vandaag om 13:44

Had jij wat anders verwacht dan? Zo'n grote brand verschijnt echt wel in de kranten, en zeker een regiokrant als het AD. (Een deel van het AD is regio, de andere landelijk)
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Het laatste nieuws...! door postwagen @ Vandaag om 13:40

Zelfs in de landelijke kranten zoals Telegraaf en Algemeen Dagblad was ons 'thuis' te vinden hier het stukje van het Algemeen Dagblad zoals deze zaterdag in de krant te lezen was: BRAND VERWOEST PARTYCENTRUM Tolbert Een grote brand heeft gisteren e
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: RCTLand Megahit 2012 - De zero's! door TRX @ Vandaag om 13:38

Sven, de Macarena is niet uitgebracht in de jaren 2000 t/m 2009.
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: RCTLand Megahit 2012 - De zero's! door Svennoo @ Vandaag om 13:35

Los Del Rio - La Macarena
Pagina 1 van 17 1 2 3 ... 16 17 >