|
|
|
Customs
|
|
Die pannen die aan die balk hangen en erop staan. B.V.D (Bij voorbaard dank)
|
|
Parken
|
|
Mooi gemaakt. Nu ben ik weer. Dit gebouw is een MINI-Show, De show is om de 40 min. Verhaal ; Holle Bolle Verzamelaar heeft teveel rommel in zijn huis. We noemen hem nu ook wel : BolleRommel. Kan jij hem helpen om van die rommel af te komen? Werkin
|
|
Europa
|
|
En ondertussen word het hele park overhoop gehaald Met dank aan Tim Iser @ Freizeitparkweb.de
|
|
Walibi Holland
|
|
Mooie plaatjes Maar waarom ze nou een paar bakjes van t reuzenrad af halen
|
|
Walibi Holland
|
|
Gave plaatjes zo in een winters Walibi! Al is het wel raar om te zien dat de hele ondersteunde constructie bij het schip weggehaald is...
|
|
Efteling
|
|
Ik vermoed dat het restaurant de Steenbok een beetje word aangepast naar een nieuwe stijl voor Aquanura. Het ligt er immers vlak langs...
|
|
Walibi Holland
|
|
Nog meer wit Walibi:
|
|
Babbelbox
|
|
Deze blijf ik gewoon goed vinden: Driftwood - Freeloader uit het jaar 2002. Als nu nog iemand "Sash! - Ganbareh" nomineert, heeft die van mij een stem. Die komt namelijk uit hetzelfde jaar. ^w^
|
|
Babbelbox
|
|
Origineel bericht van: postwagen Na afloop van mijn werk nog even wat foto's gemaakt met mijn mobiel, een van de koks was er toevallig ook wat te foto graveren. Foto's graveren? Sterkte!
|
|
Babbelbox
|
|
Half stokbrood
|
|
Europa
|
|
Op 15 Januari opgenomen.
|
|
Babbelbox
|
|
Bob Sinclar - Love Generation
|
|
Parken
|
|
Ziet er goed uit hoor Leuk sfeertje ook Nu ik weer
|
|
Customs
|
|
Deze is niet te download. Die set is enkel in bezit van deelnemers van die contest. Voor de rest heeft niemand hem en er is ook nog geen download ervan.
|
|
Parken
|
|
Jammer dat je de volgende update al weer klaar hebt liggen, wat betekend dat er niet veel gebeurt is en veel onafgewerkt is. ik zeg het daarom nog een laatste keer: wacht langer met je updates, doe een update 1 keer per week dan is het resultaat alti
|
|
Babbelbox
|
|
Gomballen En een glas cola
|
|
[P&C] Babbelbox
|
|
1:Superman: Attraction de Acero 2:Dragon khan 3:Furious baco 4:Batman la fuga 5:Tornado
|
|
Customs
|
|
Hoi ik ben op zoek naar de Anton Pieck set. Ja die van de sprookjesbos competitie volgens mij is ie al te downloaden maar ik kon hem niet vinden. Alvast bedankt!
|
|
[P&C] Babbelbox
|
|
Uhm, kickje! Deze was ik helemaal vergeten zeg! Willen jullie je top 5 hier neerzetten voor 10 Februari, heb je dit al gedaan hoeft dat natuurlijk niet meer!
|
|
Efteling
|
|
Erg tof al die verbeteringen hoor en dat boek is zeker een MUST have.
|
|
Parken
|
|
Nice Jeroen. Weer een foto van mij Het moest een Anton Pieck pleintje worden voor mn Resort. Maar nu is het dit Hier achter wordt een station gebouwd. Maar ik wacht nog op de set van Pat. Ik heb hem een E-Mail verstuurd. Dus hij zal denk ik b
|
|
Babbelbox
|
|
Had jij wat anders verwacht dan? Zo'n grote brand verschijnt echt wel in de kranten, en zeker een regiokrant als het AD. (Een deel van het AD is regio, de andere landelijk)
|
|
Babbelbox
|
|
Zelfs in de landelijke kranten zoals Telegraaf en Algemeen Dagblad was ons 'thuis' te vinden hier het stukje van het Algemeen Dagblad zoals deze zaterdag in de krant te lezen was: BRAND VERWOEST PARTYCENTRUM Tolbert Een grote brand heeft gisteren e
|
|
Babbelbox
|
|
Sven, de Macarena is niet uitgebracht in de jaren 2000 t/m 2009.
|
|
Babbelbox
|
|
Los Del Rio - La Macarena
|