RCTLand.com - RollerCoaster Tycoon en Pretparken
Shoutbox

Wie is online
5 geregistreerd (theleonnas, Mickjeees, Mennoo_, Meintieboy, superkartboy), 9 Gasten en 13 Zoekmachines online.
Sleutel: Staff Staff Support Team
Nieuwste Leden
Rekel, everyonezz, krikke, rickrct3, kyran
2595 Geregistreerde gebruikers
Forum Statistieken
2595 Leden
76 Forums
5480 Onderwerpen
150430 Berichten
78 posts per dag gemiddeld
Max Online: 270 @ 21/03/2011 21:54
Advertentie
Actieve Onderwerpen | Actieve Posts | Onbeantwoorde berichten Afgelopen 24 uur | Afgelopen 48 uur | Laatste 7 dagen
Forum   Onderwerp
Customs
Ga naar nieuwe berichten Re: *Custom Objects Gezocht* topic door Mickjeees @ 3 minuten 8 seconden geleden

Die pannen die aan die balk hangen en erop staan. B.V.D (Bij voorbaard dank)
Parken
Ga naar nieuwe berichten Re: Testtopic Parken door Mickjeees @ 14 minuten 22 seconden geleden

Mooi gemaakt. Nu ben ik weer. Dit gebouw is een MINI-Show, De show is om de 40 min. Verhaal ; Holle Bolle Verzamelaar heeft teveel rommel in zijn huis. We noemen hem nu ook wel : BolleRommel. Kan jij hem helpen om van die rommel af te komen? Werkin
Europa
Ga naar nieuwe berichten Re: Nieuwe attractie Phantasialand door jeroen @ 23 minuten 58 seconden geleden

En ondertussen word het hele park overhoop gehaald Met dank aan Tim Iser @ Freizeitparkweb.de
Walibi Holland
Ga naar nieuwe berichten Re: Klein nieuws uit de polder door jeroen @ Vandaag om 16:45

Mooie plaatjes Maar waarom ze nou een paar bakjes van t reuzenrad af halen
Efteling
Ga naar nieuwe berichten Re: Klein Eftelingnieuws door Dirk_Ermen @ Vandaag om 16:33

Ik vermoed dat het restaurant de Steenbok een beetje word aangepast naar een nieuwe stijl voor Aquanura. Het ligt er immers vlak langs...
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: RCTLand Megahit 2012 - De zero's! door Dirk_Ermen @ Vandaag om 16:17

Deze blijf ik gewoon goed vinden: Driftwood - Freeloader uit het jaar 2002. Als nu nog iemand "Sash! - Ganbareh" nomineert, heeft die van mij een stem. Die komt namelijk uit hetzelfde jaar. ^w^
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Het laatste nieuws...! door Marty @ Vandaag om 15:42

Origineel bericht van: postwagen Na afloop van mijn werk nog even wat foto's gemaakt met mijn mobiel, een van de koks was er toevallig ook wat te foto graveren. Foto's graveren? Sterkte!
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Wat eet/drink jij vandaag? door Marty @ Vandaag om 15:35

Half stokbrood
Europa
Ga naar nieuwe berichten Re: Nieuwe coaster bakken 2012 door theleonnas @ Vandaag om 15:32

Op 15 Januari opgenomen.
Parken
Ga naar nieuwe berichten Re: sjovtverden door rumirumi @ Vandaag om 14:49

Jammer dat je de volgende update al weer klaar hebt liggen, wat betekend dat er niet veel gebeurt is en veel onafgewerkt is. ik zeg het daarom nog een laatste keer: wacht langer met je updates, doe een update 1 keer per week dan is het resultaat alti
[P&C] Babbelbox
Re: Top 10 ... door brammetje545 @ Vandaag om 14:21

1:Superman: Attraction de Acero 2:Dragon khan 3:Furious baco 4:Batman la fuga 5:Tornado
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Laatste aankoop! door postwagen @ Vandaag om 13:22

Dacht ik toen al te zien, ik hoef niet te vragen van wie je fan bent! Mijn laatste aankoop was net een dvd van onze kerkdienst hier uit Leek, waar ik ook bij de opnames een paar weken geleden aanwezig was. deze mooie herhinnering wou ik uiteraard o
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Wat luister/kijk je nu? door postwagen @ Vandaag om 13:17

Ik keek net om 11.30 naar NL 2 naar onze tv dienst van de kerk waar ik lid van ben hier bij ons in Leek, wel leuk om zo jezelf op tv te kunnen zien. De uitzending is straks wel terug tezien op programma gemist.nl anders wel op de site van Zendtijd v
Amerika, Azie, Afrika & Oceanie
Ga naar nieuwe berichten Re: Verbolten - Busch Gardens Europe 2012 door jeroen @ Vandaag om 09:23

De treinen zijn ook gearriveerd
Ultimate Builders Competition
Ga naar nieuwe berichten Re: 1979 || Pietersgroeve door Haggis @ Gisteren om 23:53

Leuke update Jeroen, ziet erg tof uit allemaal
Site Informatie
Ga naar nieuwe berichten Re: RCTLand statistieken van Januari 2012 door BJ3 @ Gisteren om 23:43

Maar één keer?!
Amerika, Azie, Afrika & Oceanie
Er hoeven nog maar een paar stukken te worden geinstaleerd: De laatste heuvel voor de brakerun. Luchtleidingen voor de remmen die geinstalleerd worden. De werkzaamheden aan het station vorderen gestaag. Bron: Facebook.com via themepark
Parken
Ga naar nieuwe berichten Re: Phantasmagoria door disneyland fan nick @ Gisteren om 19:58

prachtig filmpje en een mooie entree en mooie sfeer ps:hoe heet het liedje?
Parken
Ga naar nieuwe berichten Re: Bram's epische wereld door brammetje545 @ Gisteren om 17:22

Het komt met het nieuwe Cedar fair vliegtuig naar Schiphol. Dan gaat het in een trein naar Arnhem en vanaf daar met de vrachtwagen naar Ulft
Ultimate Builders Competition
Ga naar nieuwe berichten Re: [1976] Avonturenpark Zandvoort door Svennoo @ Gisteren om 17:14

1982 ZANDVOORT - Avonturenpark Zandvoort sluit zijn deuren voor drie jaar! Dit is overwogen om de veiligheid van de bezoekers te garanderen tijdens de grote thematisering in het park. Ook zal het park te koop staan. De huidige eigenaar, Henk Carnas,
Parken
Ga naar nieuwe berichten Re: Little old Country amusement park door Ceceke @ Gisteren om 15:48

Op zich zweven ze niet, maar een paar palen om te ondersteunen zouden wisschien wel slim zijn...
Parken
Ga naar nieuwe berichten Re: Walibi® Tuianti Theme Park door TRX @ Gisteren om 15:48

Goede update moet ik zeggen! Wel wat kleine puntjes van kritiek... de afwerking kan hier en daar wel wat beter.. http://i1191.photobucket.com/albums/z471/jeffworx3/LaGrandeRoue.jpg Het t-shirt verkoop puntje is best leuk, alleen waar liggen de shir
Efteling
Ga naar nieuwe berichten Re: Kleine Efteling projecten door Haggis @ Gisteren om 15:34

Origineel bericht van: JohanoWat is dat op de foto? Die bolderkar huur? Dat was idd het punt waar rolstoelen en bolderkarren enzo verhuurd werden.
Benelux
Ga naar nieuwe berichten Re: Klein Nieuws uit Nederland & Belgie door TRX @ Gisteren om 15:30

Beetje zinloos voor in Nederland, want die rijdt alleen maar door het W.A.B gebied heen...
Europa
Ga naar nieuwe berichten Re: [2012] Thorpe Park B&M Wingrider: The Swarm door Haggis @ Gisteren om 15:29

Ziet er echt ontzettend tof uit Mogen ze van mij vaker doen, gewoon echt spul als thematisatie gebruiken.
Pagina 1 van 3 1 2 3 >