RCTLand.com - RollerCoaster Tycoon en Pretparken
Shoutbox

Nieuwste Leden
xxEsther, walibi-mike, ZincMachine, Koentjuh, Coasterjww
2640 Geregistreerde gebruikers
Advertentie
Actieve Onderwerpen | Actieve Posts | Onbeantwoorde berichten Afgelopen 24 uur | Afgelopen 48 uur | Laatste 7 dagen
Forum   Onderwerp
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Ik kom tot rust bij...... door Richard @ 15/05/2012 22:07

Origineel bericht van: NelisDaarnaast is een treinreis vaak erg rustig, hoofd tegen het raam en oogjes dicht terwijl de trein lekker door rijdt! Dat ken ik... precies ook helder worden als je net "wezep" voorbijziet komen in de laatste st
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Ik kom tot rust bij...... door Nelis @ 15/05/2012 21:48

Zon, ligstoel, muziek en/of een goed boek. Heerlijk relaxt buiten zonnen en ondertussen genieten van de muziek of een boek Jammer genoeg zijn er weinig dagen waarop ik echt uren buiten ben met temperaturen boven de 25 graden Daarnaast is een trein
Parken
Ga naar nieuwe berichten Re: Attractiepark 't Drouwenerland door René @ 15/05/2012 21:47

Zo, ik heb weer twee nieuwe screens, nog steeds van het Themadeel bij de B&M. De ingang van de B&M. Nog een ingang, dit maar van een attractie waarvan ik nog niet verklap wat het is.
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Het grote humor topic! door Patrick @ 15/05/2012 20:48

Waarom schamen, zou toch geweldig zijn als zij winnen, tenminste een keer wat anders dan al Engelstalige vredes/liefdesliedjes.
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Ik kom tot rust bij...... door TRX @ 15/05/2012 20:35

Goed, waar ik van kan genieten is een rustig dagje pretpark doen, dus niet iedere attracties maar gewoon van het weer genieten, naar de attracties en andere gasten kijken. Vooral van toepassing in parken waar ik meerdere keren per jaar kom. Daarnaas
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Verslaafd aan....? door wnijhoff @ 15/05/2012 20:33

achtbanen, thrillrides en alles wat met attracties te maken heeft, O ja en sigaretten van m'n moeder kapot maken ( samen met m'n zusje ) Ja ik ben denk ik de grootste rook hater van rctland
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Ik kom tot rust bij...... door Svennoo @ 15/05/2012 20:31

Van onweer wordt ik dus totaal niet rustig. Ik vind het juist vet om het te zien, adrenaline
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Het grote humor topic! door everyonezz @ 15/05/2012 20:30

Ten eerste, ik zou me doodschamen als ik nu in Rusland zou wonen. ten tweede, ik schaam me nu al om dat ik songfestival fan ben.
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Ik kom tot rust bij...... door Dirk_Ermen @ 15/05/2012 20:28

Origineel bericht van: wnijhoffIk kom tot rust bij : - snelheden hoger als 80km/u - hoogte hoger als 30 m - achtbanen - airtime - positieve G-krachten ( niet dat ik een blackout krijg ) - waterglijbanen - thrillrides Wow, willem. Bij al die dingen h
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Ik kom tot rust bij...... door Svennoo @ 15/05/2012 20:23

Ik kom tot rust bij: - samen zijn met je love - muziek - op bed liggen - een biertje
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Ik kom tot rust bij...... door wnijhoff @ 15/05/2012 20:15

Ik kom tot rust bij : - snelheden hoger als 80km/u - hoogte hoger als 30 m - achtbanen - airtime - positieve G-krachten ( niet dat ik een blackout krijg ) - waterglijbanen - thrillrides - bier
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Ik kom tot rust bij...... door 6crazy6king6 @ 15/05/2012 20:07

Schrijf hier waar je mee tot rust komt. Dat kan bv. achtbanen zijn. Deel het met de rest van RCTland. Ik kom tot rust bij de fijne sound van The Gorillaz.
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Het grote humor topic! door Svennoo @ 15/05/2012 20:03

Het zou wat zijn als deze inzending wint
Parken
Ga naar nieuwe berichten Re: WaltrosPark door Koentjuh @ 15/05/2012 20:02

Ik heb die prijzen uit me duim gezogen. Dat maak ik straks realistischer. Hagrid...Hoe zie je dat? Maar goed.... Hagrid hutje is voor thematisatie Prullenpakken,bankjes enzo. zijn al gevestigd in het park. Morgen of straks ga ik met een nieuw par
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Het grote humor topic! door Patrick @ 15/05/2012 19:54

Over Rusland gesproken, zie hun nummer voor het Songfestival.
Parken
Ga naar nieuwe berichten Re: Attractie en Themapark D'n Uil V.2 door stan @ 15/05/2012 19:39

ben benieuwd naar de attracties!!!!!!
Parken
Ga naar nieuwe berichten Re: WaltrosPark door stan @ 15/05/2012 19:37

de prijzen slaan nergens op!!!! maak die realistischer! nog een vraag? waarom staat hagrid´s hutje midden in de achtbaan? groetjes PS:doe wat aan prullenbakken, bankjes, Thematisatie en andere dingen.
Amerika, Azie, Afrika & Oceanie
Ga naar nieuwe berichten Re: Verbolten - Busch Gardens Europe 2012 door Dirk_Ermen @ 15/05/2012 19:32

Wel een leuke funfact erbij. Er zijn dus 3 verschillende omgevingen in het gebouwtje: Storm, Spoken en Wolven. Ik denk dat wij nu Spoken en Wolven gezien hebben. Lijkt me een leuke achtbaan verders. Al blijf ik het jammer vinden dat de trein zo eno
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Wat is jouw ergernis? door Svennoo @ 15/05/2012 19:31

En ik zei gewoon wat in het rond En dat zeker, scheelt cassières om die mandjes te verplaatsen. Maarja, wat doe je tegen die paupers in een beveiligingsjasje
Parken
Ga naar nieuwe berichten Re: Aquafun door stan @ 15/05/2012 19:30

Dit is echt een gaaf park zoiets zou ik niet kunnen maken. omdat ik normaal ook aan attractieparken werk maar ik ben hier erg tevreden over.
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Wat is jouw ergernis? door JulianW @ 15/05/2012 19:26

Beveiliging is een van de populairste beroepen onder VMBO leerlingen. Dit is niet gelogen. Bovendien scheelt de kassieres werk om al die mandjes weer terug te zetten.
Parken
Ga naar nieuwe berichten Re: Walibi® Tuianti Theme Park (Season 8) door stan @ 15/05/2012 19:26

ik vind het station wel stoer dat past bij de rest van het park. de bootjes zijn niet zo mooi zoals ze hier boven al zeggen.
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Laatste aankoop! door Dirk_Ermen @ 15/05/2012 19:24

Zo, een Bobland abo zit weer in m'n zak. Eindelijk weer een pasje dat er niet zo belachelijk uitziet. (Gewoon netjes Bobbejaanland erop.)
Algemeen
Ga naar nieuwe berichten Re: Probleempje scenery door stan @ 15/05/2012 19:23

Dit zelfde probleem heb ik ook daarom heb ik ook alleen maar non/cs parken. alleen die van de efteling doet het.
Europa
Nee. Roll ziet er leuk uit Mooie kleuren ook overigens met een schitterende blauwe lucht zo als achtergrond.
Pagina 9 van 15 < 1 2 ... 7 8 9 10 11 ... 14 15 >