RCTLand.com - RollerCoaster Tycoon en Pretparken
Shoutbox

Nieuwste Leden
xxEsther, walibi-mike, ZincMachine, Koentjuh, Coasterjww
2640 Geregistreerde gebruikers
Advertentie
Actieve Onderwerpen | Actieve Posts | Onbeantwoorde berichten Afgelopen 24 uur | Afgelopen 48 uur | Laatste 7 dagen
Forum   Onderwerp
Amerika, Azie, Afrika & Oceanie
Ga naar nieuwe berichten Re: Verbolten - Busch Gardens Europe 2012 door Dirk_Ermen @ 15/05/2012 19:32

Wel een leuke funfact erbij. Er zijn dus 3 verschillende omgevingen in het gebouwtje: Storm, Spoken en Wolven. Ik denk dat wij nu Spoken en Wolven gezien hebben. Lijkt me een leuke achtbaan verders. Al blijf ik het jammer vinden dat de trein zo eno
Parken
Ga naar nieuwe berichten Re: Aquafun door stan @ 15/05/2012 19:30

Dit is echt een gaaf park zoiets zou ik niet kunnen maken. omdat ik normaal ook aan attractieparken werk maar ik ben hier erg tevreden over.
Algemeen
Ga naar nieuwe berichten Re: Probleempje scenery door stan @ 15/05/2012 19:23

Dit zelfde probleem heb ik ook daarom heb ik ook alleen maar non/cs parken. alleen die van de efteling doet het.
Europa
De reclame van Shambala in het engels
[P&C] Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Eerste Letter, Laatste Letter - Achtbanen door Svennoo @ 15/05/2012 15:21

Space Mountain: Mission 2 - Disneyland Resort Paris
No Limits
Ga naar nieuwe berichten Re: NoLimits vragen-topic ! :) door Nander @ 15/05/2012 11:12

Je hoeft no limits maar 1 keer op te starten in die modus en daarna pas je de resolutie aan naar de juiste resolutie (in no limits).
Customs
Ga naar nieuwe berichten Re: No :SID for :blabla door Koentjuh @ 15/05/2012 08:54

Opgelost!
Games
Ga naar nieuwe berichten Re: Show je zelfgemaakte Game Filmpjes door Dirk_Ermen @ 15/05/2012 01:47

Volgens mij heb ik Sick Wubs hier nog niet staan... Dubstep fans, hier zijn some serious Sick Wubs:
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Wat eet/drink jij vandaag? door everyonezz @ 14/05/2012 19:29

Rodekool met kippenworst. Ik ben gek van kip maar niet van rodekool
Babbelbox
Ga naar nieuwe berichten Re: Voetbal Topic door Haggis @ 14/05/2012 16:45

Willem II wint het wel van Den Bosch hoor, zit kwalitatief veel meer in die ploeg dan Den Bosch.
Benelux
Ga naar nieuwe berichten Re: [2012] Spinning Coaster voor Toverland! door Displayedlamb @ 13/05/2012 20:47

Qua stijl denk ik ook aan Africa, een beetje safari-achtig roept het dus bij me op... de kleuren: Cheetah Hunt 2? Thema sluit daar ook lekker op aan, Toverland imiteert Busch Gardens? Qua kleuren kunnen ze er in ieder gevel mee weg komen dan, ben be
Europa
Ga naar nieuwe berichten Re: [TR] Walygator Parc - 5 Mei 2012 door Max @ 13/05/2012 17:32

Monster is voor mij reden genoeg om daar een keer terug te komen. en die vekoma was ook best leuk Anaconda is niet pijnlijk ofzo, maar gewoon zo belachelijk traag dat je bij elke heuvel denkt dat ie gaat stallen. en volgens mij gebeurt dat ook rege
Europa
Ga naar nieuwe berichten Re: [TR] Europa Park 3 en 4 Mei 2012 door TRX @ 13/05/2012 16:43

Mooi TR gemaakt van Europa Park Blijft mooi park. Wellicht in het voorjaar volgend jaar maar een tripje plannen, namelijk nu een keer gaan als het lekker weer is. (lees: een grotere kans op 25 graden enzo)
Dier en Waterparken
Ga naar nieuwe berichten Re: [TR] Diergaarde Blijdorp 9-Mei-2012 door TRX @ 13/05/2012 16:39

In eerste instantie gaan ze dat ding renoveren, wat ook hard nodig is ja Ik denk overigens niet dat de hele ding als restaurant gaat dienen, omdat net achter de echte hal al reeds een restaurant ligt, inclusief terras. We zullen zien...
Walibi Holland
Ga naar nieuwe berichten Re: Out of Control in Walibi Holland door Richard @ 13/05/2012 14:41

Alle attracties zijn ook in de avondopenstelling geopend
Pagina 3 van 3 < 1 2 3