Het is tegenwoordig echt akelig stil in dit subforum. Volgens mij is het dus echt nodig om eens een park te posten om het subforum een beetje levend te houden.
1970Dit keer ben ik weer eens begonnen met een park met een realistische tijdlijn. Het begon allemaal in 1970, toen een familie een huis kocht in de buurt van het Zweedse Vänernmeer. Hierbij hoorde echter ook een stuk grond rond een meertje. Het zou natuurlijk zonde zijn om hier niets mee te doen. Daarom besloot men om een klein recreatieparkje rond dit meertje te bouwen, in de hoop hier genoeg inkomsten uit te halen om van te kunnen leven.
1972 Twee jaar later was het parkje eindelijk af!

Dit is de ingang van het park. In het hoogseizoen, wanneer het eetkraampje en het doolhof in het park ook geopend zijn moet hier entree betaald worden om het parkje binnen te komen. Daarnaast zal er ook entree betaald moeten worden wanneer er activiteiten in het parkje georganiseerd worden. Verder is op deze screen de schuur te zien waar onder andere extra tafels en stoelen worden bewaard.

Dit is het grote plein van het park. Hier is het eetkraampje te vinden. Ook staat hier de uitkijktoren van het park, dat de bezoekers een mooi uitzicht over de omliggende bossen biedt.

Het strandje van het park met de kleedhokjes en toiletten.

Het tweede uitzichtpunt van het park. Op deze heuvel kunnen bezoeker genieten van een uitzicht over het meer en de rest van het park.

Hier zijn de twee attracties van het park te zien. Een groot doolhof, en het fonteinplein, waar kinderen zomers heerlijk met het water kunnen spelen.
Ondanks dat het park goed liep dit eerste jaar, zal er volgend jaar nog niet uitgebreid worden. Over twee jaar staat echter wel een nieuwe uitbreiding op het programma. Ik ben benieuwd wat dat gaat worden!