Shoutbox

Wie is online
0 geregistreerd (), 21 Gasten en 41 Zoekmachines online.
Sleutel: Staff Staff Support Team
Nieuwste Leden
Jillin, Delamo2412, iBud, rondevos, kakkerdekak
3192 Geregistreerde gebruikers
Forum Statistieken
3192 Leden
86 Forums
7536 Onderwerpen
203005 Berichten

Max Online: 270 @ Mar 21st, 2011
Advertentie
Pagina 1 van 2 1 2
Onderwerp opties
#146073 - 08/05/2011 06:44 PM Rolo's Dierenpark Amersfoort fototopic!
rolo Offline

Pretpark Bezoeker

Bilthoven
Omdat ik een abonnement heb op Dierenpark Amersfoort open ik een fototopic. Ipv elke x als ik foto's heb een Tripreport. Dit omdat ik soms elke dag in de vakantie ga, en dan voor elke dag een tripreport moet plaatsen wat ikzelf overdreven vind.

Okee genoeg gelult volgens mij willen jullie plaatjes. Oh nee ik moet nog een kleine toelichting geven. Ikzelf ben een beginnend fotograaf, en ben dan ook nog niet zo goed. Het kan zijn dat sommige plaatjes prima zijn terwijl andere heel wat minder zijn. Ook is er een denk ik een overkill aan olifantfoto's dit omdat ik in het Rijk der Reuzen uren kan zitten. En dit dan ook het mooiste verblijf vind.

05-08-2011

Dierenpark Amersfoort.

Olifantendeel.

En als afsluiter.

Mjumm, mensen!

Oh ja, ik sta open voor vragen om foto's te maken van verblijven of andere speciale dingen. Dus vraag het aan mij en ik zal de foto zo snel mogelijk voor je maken!

Omhoog TIP
Advertenties
#146090 - 08/06/2011 10:09 AM Re: Rolo's Dierenpark Amersfoort fototopic! [Re: rolo]
Svennoo Offline
Buh!
RCT Superfan

Alblasserdam
Wouw.. Mooie foto's! Welke dieren zitten er nog meer in deze dierentuin? Als er stokstaartjes zijn wil ik graag daar eens een foto van zien, vind het echt zulke geweldige dieren smile

Omhoog TIP
#146092 - 08/06/2011 10:24 AM Re: Rolo's Dierenpark Amersfoort fototopic! [Re: rolo]
rolo Offline

Pretpark Bezoeker

Bilthoven
Jep er zijn stokstaartjes. En nu je het zegt die ben ik gister helemaal vergeten. Volgende week dinsdag ga ik weer. Dus dan kan je dinsdag avond de foto's verwachten! smile

Omhoog TIP
#146198 - 08/09/2011 06:03 PM Re: Rolo's Dierenpark Amersfoort fototopic! [Re: rolo]
rolo Offline

Pretpark Bezoeker

Bilthoven
09-08-2011

De Svennooo stokstaartjes sessie.

En dit was het. Aanvragen mogen. Deze worden zo snel mogelijk dan hier geplaatst. Ook mogen jullie de grote foto vragen als jullie er 1 mooi vinden... Veel plezier. wink

Omhoog TIP
#146228 - 08/10/2011 02:50 PM Re: Rolo's Dierenpark Amersfoort fototopic! [Re: rolo]
Svennoo Offline
Buh!
RCT Superfan

Alblasserdam
http://i239.photobucket.com/albums/ff254/Drostos/P1050438.jpg
Zo vind ik het echt hele mooie dieren. BEDANKT! En de rest zijn ook goed gelukte foto's

Omhoog TIP
#146283 - 08/12/2011 01:20 PM Re: Rolo's Dierenpark Amersfoort fototopic! [Re: rolo]
Noud Offline
Een trotse Limburger
RCT Liefhebber

Herten
Bedankt Rolo mooie foto's van die tijgers toch maar het zijn ook prachtige beesten smile

Omhoog TIP
#146793 - 08/21/2011 02:20 PM Re: Rolo's Dierenpark Amersfoort fototopic! [Re: rolo]
rolo Offline

Pretpark Bezoeker

Bilthoven
Zo! Ff wat updates plaatsen. Ik ga vanaf nu het principe hanteren van 1 plaatje hier, en de rest kunnen jullie bekijken op Picasa. Dit in verband met de snelheid van het laden van deze pagina puh

11-08-2011

Albumlink

12-08-2011

Albumlink

19-08-2011

Albumlink

Veel plezier! Aanvragen zijn mogelijk!

Omhoog TIP
#146823 - 08/21/2011 06:29 PM Re: Rolo's Dierenpark Amersfoort fototopic! [Re: rolo]
Krmz' Offline
Music Magic Moments
RCT Liefhebber

HeaugezenT
mooie foto's!! smile

2013 PLANNING: PORT AVENTURA, WALIBI HOLLAND,

Omhoog TIP
#147091 - 08/24/2011 08:34 PM Re: Rolo's Dierenpark Amersfoort fototopic! [Re: rolo]
rolo Offline

Pretpark Bezoeker

Bilthoven
24-08-2011

Albumlink

Nu vind ik dat deze dag wel wat extra's verdient. Na een zwaar dagje school dacht ik dat het is leuk zou zijn om even langs Amersfoort te gaan. Mijn reden lag dan ook in dat je kon kijken achter de schermen. Nadat ik eerst door de stal had rondgebanjert en goed had rondgekeken. vervolgde ik mijn weg om door de stad der oudheid via de nacht en de roofdieren weer na een uurtje naar huis te gaan. Helaas liep het anders. Na eerst dat de gieren prachtig zaten. (zie aantal foto's op picasa) Dit rondje ging prima, en toen zag ik Chamundi op het grote perk staan, en de dames waren binnen. Ik dacht laat ik nog snel is kijken. Ik wou naar binnen. Maar er stonden 3 mensen met een groen truitje iedereen tegen te houden. Wat bleek een Japanse Makaak was ontsnapt. Nadat ik bleef staan om te kijken hoe ze uiteindelijk het dier gingen vangen. Het dier zat heel hoog in de bomen, en het was dan ook nog leuk om te zien dat de hyena's die hier vlakbij zaten heel goed doorhadden dat er iets aan de hand was. Speciaal! Nadat ze het beestje versuft hadden met een pijltje, stortte hij zo de boom uit in een van de vangnetten (helaas voor mij buiten beeld) Maar het was echt apart om te zien dat het beestje geen kracht meer in zich had en gewoon als een brok steen uit de boom viel. Nadat ik we er weer door mochten ben ik naar binnen in het rijk der reuzen gegaan, ondertussen napratend met een andere abonnee over de gebeurtenis met de aap. Vanuit binnen zag ik dat Chamundi heerlijk aan het zwemmen was in de poel buiten dus ik de andere gedag gezegd. En het was echt super om te zien hoeveel plezier hij er in had. En ook echt tetterde van plezier. Ja tetteren zoals alleen een olifant kan tetteren. Speciaal #2 nog nooit gehoord namelijk... Al met al kwam ik toen een uur te laat op de verjaardag...

edit: vrijdag ga ik weer. En dan is nog steeds het kijkje achter de schermen. Hebben jullie nog een wens voor specifieke foto's van:

• Olifantenstal
  • Giraffenstal
  • Savannestal
  • Neushoornperk
  • Roofdierenplein
Bewerkt door rolo; 08/24/2011 08:36 PM. Bewerk reden: lijstje
Omhoog TIP
#150258 - 10/11/2011 10:17 AM Re: Rolo's Dierenpark Amersfoort fototopic! [Re: rolo]
rolo Offline

Pretpark Bezoeker

Bilthoven
Dit vond ik zelf het mooiste moment wat ik tot nu toe in de Dierentuin heb meegemaakt. Was echt zo gaaf.

En als je tijd overhebt kan je hier is kijken voor de leut.

https://picasaweb.google.com/106621844506613697644

Omhoog TIP
#150261 - 10/11/2011 01:23 PM Re: Rolo's Dierenpark Amersfoort fototopic! [Re: rolo]
TRX Offline

Marmalized
Mega Poster

Vlaardingen
Dat laatste is best wel leuk ja! Alleen pas wel op dat je hem niet al teveel zo ontmoet anders krijg je wellicht zo'n situatie als met Bokito puh

Omhoog TIP
#150262 - 10/11/2011 01:27 PM Re: Rolo's Dierenpark Amersfoort fototopic! [Re: rolo]
rolo Offline

Pretpark Bezoeker

Bilthoven
Haha daar heb ik voor opgepast. Ik zat daar dus gewoon op de grond (Voor het geval je er nooit bent geweest) Je hebt binnen zo paleis, en dan glas waar je het tijgerverblijf in kan kijken. Nu ik zat tegen een pilaar aan, en toen kwam ze opeens tegenover mij liggen. En ging eerst proberen aan mijn schoenen te ruiken enz. Dus ik snel foto's gemaakt. En maar ergens anders gaan zitten puh

Omhoog TIP
#150436 - 10/13/2011 05:54 PM Re: Rolo's Dierenpark Amersfoort fototopic! [Re: rolo]
rolo Offline

Pretpark Bezoeker

Bilthoven

Giraffen-meeting. Maar blijkbaar was het er 1 niet mee eens en draaide zich weg van de anderen.

Eerst een tijger en nu een leeuw. Het moet niet veel gekker worden.

Omhoog TIP
#150465 - 10/13/2011 09:17 PM Re: Rolo's Dierenpark Amersfoort fototopic! [Re: rolo]
TRX Offline

Marmalized
Mega Poster

Vlaardingen
Over dat eerste, hoe herkenbaar bij het fotograferen van dieren.... puh

Omhoog TIP
#152357 - 11/08/2011 06:50 PM Re: Rolo's Dierenpark Amersfoort fototopic! [Re: rolo]
rolo Offline

Pretpark Bezoeker

Bilthoven
Hier heb ik lekker nog wel het recht om 1 foto te plaatsen en dan de album link lol
Helaas, het worden er iets meer xD, 4 maarliefst.

Bewerkt door rolo; 11/08/2011 06:56 PM.
Omhoog TIP
Pagina 1 van 2 1 2