Na m'n vorige iets wat mislukte show kreeg ik een idee voor een nieuwe show. Jawel een vuurwerkshow op de Raveleijn Muziek.
Deze show is wat mij betreft al heel anders dan m'n andere shows, omdat ik bij deze show eerst alles heb zitten bedenken voordat ik het ging uitwerken. Hierdoor is het ook gekomen dat er een soort verhaal in deze show zit, wat volgens mij redelijk uniek is voor een vuurwerkshow.
Iedereen kent natuurlijk het verhaal van Raveleijn dus dat ga ik hier niet meer vertellen Maar in ieder geval gebruik ik de kleuren van de 5 krachten.
Maar dat wisten jullie natuurlijk ook al Daarnaast gebruik ik in het begin enkel de kleuren blauw en rood, omdat alle kleuren door elkaar daar niet echt past. Maar aan het einde zullen alle kleuren te samen komen en tegen falco strijden
Zo zie je maar dat met een beetje fantasie het hele show verhaal terug komt in de vuurwerkshow...
Muziek
In de hele show gebruik ik 3 stukken muziek. Deze heb ik zelf samengevoegd / gemixt. Tja wat kan ik er meer over zeggen? Eigenlijk vrij weinig dus veel luister plezier
Decor
Elke vuurwerkshow heeft natuurlijk een mooi decor, dus zo ook deze show. En ik kan wel zeggen dat dit decor voor een vuurwerkshow best speciaal te noemen is Eerst had ik het idee om bij het 1e gedeelte van de show de poort te gebruiken en daarna over te gaan op de "arena". Aangezien ik dit niet echt mooi kon uitvoeren heb ik het op de "arena" alleen gelaten.
Deze is niet door mezelf gebouwd, maar heb het gebouw van Timmert "geleend" Hij is nog bezig met verbeteringen, maar ben zo enthousiast over de show dat ik niet meer kon wachten
Maar alle credits over het decor gaan dus naar Timmert!
Vuurwerk/Spots
Nog een verandering in deze show vergeleken met m'n vorige, is dat ik in deze show veel gebruik maak van spots/spotlights. Ik vind zelf dat het een heel mooi effect geeft aan de show!
Momenteel ben ik bezig met het laatste gedeelte van de show, maar dit is ook tevens het meeste werk..
In ieder geval hoop ik dat ik jullie nieuwsgierig heb gemaakt en dan zeg ik: tot de volgende update (de show zelf)!
Utregfan123
Bewerkt door TRX (23/06/201117:02) Bewerk reden: Youtube tags gefixed
De arena is schitterend De muziek is ook leuk . En ben benieuwd naar de show
Ik zal de reacties over de arena doorgeven aan Timmert En over de show.. Zoals ik al zei zit ik in het laatste deel, maar dit is ook gelijk het meeste werk en over week ga ik op vakantie dus denk dat je toch nog wel ff moet wachten
Origineel bericht van: BJ3
Wow, Dit is het beste Theming wat ik ooit voor een vuurwerkshow heb gezien Ook ben ik benieuwd naar de show
Hij is leuk hoor! Alleen soms, loopt hij niet gelijk met de muziek (net zoals jeroen zei, Maar dit is gewoon het enige commentaar dat ik kan geven ) Mooi hoor!