RCTLand.com - RollerCoaster Tycoon en Pretparken
Shoutbox

Wie is online
1 geregistreerd (Coasterjww), 13 Gasten en 3 Zoekmachines online.
Sleutel: Staff Staff Support Team
Nieuwste Leden
xxEsther, walibi-mike, ZincMachine, Koentjuh, Coasterjww
2640 Geregistreerde gebruikers
Forum Statistieken
2640 Leden
76 Forums
5637 Onderwerpen
156346 Berichten
47 posts per dag gemiddeld
Max Online: 270 @ 21/03/2011 21:54
Advertentie
Pagina 9 van 9 < 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Onderwerp opties
#158515 - 30/01/2012 15:44 Re: Het Grote RCT2 Vragen Topic [Re: JanCees]
BMC Offline
Survivalkoning

Coasters: 89
Daarnaast is het ook zo dat als de attractie nieuwer is je er doorgaans meer geld voor kan vragen per kaartje. wink

Aantal achtbanen: 89
Laatste achtbaan: Piratenbaan

Omhoog TIP
Advertenties

Registreer gratis en log in om deze advertentie te verbergen
#158645 - 01/02/2012 23:14 Re: Het Grote RCT2 Vragen Topic [Re: JanCees]
SuperG Offline
Nieuweling

Coasters: 52
Hm. Niet altijd. Als je de toegangsprijs ongeveer gelijk stelt aan de spanningswaarde van je attracties loop je pas binnen. Theming is dus ook goed voor de portomonee in RCT...

Omhoog TIP
#159295 - 10/02/2012 11:35 Re: Het Grote RCT2 Vragen Topic [Re: JanCees]
Erik van Kaldekerken Offline
Nieuweling

Coasters: 0
Hallo,

Ik ben een nieuw park begonnen en ben al weer aardig op weg...Ik ben alleen vergeten dat ik nog meer van sommige CS nodig heb dan ik geselecteerd heb.

Is het mogelijk om nog CS uit de Obj.data map in het park te zetten als je je eerste attrakties al gebouwd hebt en zonder het park te openen in de scenario editor waar je dan alles weer kwijt bent ?

Bedankt !

Omhoog TIP
#159317 - 10/02/2012 18:01 Re: Het Grote RCT2 Vragen Topic [Re: SuperG]
Jos1986 Offline
02 x 06 = 12

Coasters: 449
Origineel bericht van: SuperG
Hm. Niet altijd. Als je de toegangsprijs ongeveer gelijk stelt aan de spanningswaarde van je attracties loop je pas binnen. Theming is dus ook goed voor de portomonee in RCT...
Dat is niet waar. De bedragen zijn gefixeerd. Je kunt gerust €15-20 vragen voor je droptoren in het eerste jaar.

Omhoog TIP
#159318 - 10/02/2012 18:27 Re: Het Grote RCT2 Vragen Topic [Re: JanCees]
Nelis Offline
K-k-koukleum

Coasters: 240
Toch vraag ik me af of dat heel slim is. Een nieuwe attractie trekt een x-aantal nieuwe bezoekers. Als die na drie ritjes weer naar huis moeten met een lege portemonnee (in RCT 1 zeker, in RCT 2 vinden ze lang niet altijd de geldautomaat) kan het behalen van je doel toch ook lastig worden. Met wat geluk heb je zoveel verdiend dat je reclame kan maken om nieuwe gasten te trekken, maar ook die zijn weer zo blut smile

Nog iets, betrouwbaarheid maakt toch niet zoveel uit? Ik heb genoeg attracties onder de 80% betrouwbaarheid volgens mij, maar die staan nog steeds met volle rijen. Of zijn er dan toch minder mensen die in de attracties gaan? Of is dit het punt waarop mensen een attractie het geld niet meer de prijs waard vinden? Kan me dat laatste niet voorstellen, maar toch..

Omhoog TIP
#159351 - 11/02/2012 14:18 Re: Het Grote RCT2 Vragen Topic [Re: Erik van Kaldekerken]
SuperG Offline
Nieuweling

Coasters: 52
Origineel bericht van: Erik van Kaldekerken
Hallo,

Ik ben een nieuw park begonnen en ben al weer aardig op weg...Ik ben alleen vergeten dat ik nog meer van sommige CS nodig heb dan ik geselecteerd heb.

Is het mogelijk om nog CS uit de Obj.data map in het park te zetten als je je eerste attrakties al gebouwd hebt en zonder het park te openen in de scenario editor waar je dan alles weer kwijt bent ?

Bedankt !

Ja dat kan, met parkdat. Dat is een programmatje waarmee je objecten in en uit je sv6 kunt halen. Ik heb nu zo geen download bij de hand, maar ik zal even voor je kijken.

En het is wel waar dat spanning uitmaakt. Je kan inderdaad 15 euro vragen voor een droptoren, maar dat is dan maar een jaar. Na dat jaar zal je noodgedwongen je prijs moeten verlagen naar een euro of 5. Theme je je attractie (wat in rct betekend datje random een paar stukken theming om je attractie neerzet) dan zal je spanning omhoog gaan en zal rond de 7-8 uitkomen. Vraag je vanaf het begin die prijs, dan zal je die prijs gedurende zeer lange tijd kunnen vragen, wat uiteindelijk meer omzet opleverd.

Bewerkt door SuperG (11/02/2012 14:21)

Omhoog TIP
Pagina 9 van 9 < 1 2 3 4 5 6 7 8 9