Hallo,
Ik ben een nieuw park begonnen en ben al weer aardig op weg...Ik ben alleen vergeten dat ik nog meer van sommige CS nodig heb dan ik geselecteerd heb.
Is het mogelijk om nog CS uit de Obj.data map in het park te zetten als je je eerste attrakties al gebouwd hebt en zonder het park te openen in de scenario editor waar je dan alles weer kwijt bent ?
Bedankt !
Ja dat kan, met parkdat. Dat is een programmatje waarmee je objecten in en uit je sv6 kunt halen. Ik heb nu zo geen download bij de hand, maar ik zal even voor je kijken.
En het is wel waar dat spanning uitmaakt. Je kan inderdaad 15 euro vragen voor een droptoren, maar dat is dan maar een jaar. Na dat jaar zal je noodgedwongen je prijs moeten verlagen naar een euro of 5. Theme je je attractie (wat in rct betekend datje random een paar stukken theming om je attractie neerzet) dan zal je spanning omhoog gaan en zal rond de 7-8 uitkomen. Vraag je vanaf het begin die prijs, dan zal je die prijs gedurende zeer lange tijd kunnen vragen, wat uiteindelijk meer omzet opleverd.