RCTLand.com - RollerCoaster Tycoon en Pretparken
Shoutbox

Wie is online
1 geregistreerd (Coasterjww), 13 Gasten en 3 Zoekmachines online.
Sleutel: Staff Staff Support Team
Nieuwste Leden
xxEsther, walibi-mike, ZincMachine, Koentjuh, Coasterjww
2640 Geregistreerde gebruikers
Forum Statistieken
2640 Leden
76 Forums
5637 Onderwerpen
156346 Berichten
47 posts per dag gemiddeld
Max Online: 270 @ 21/03/2011 21:54
Advertentie
Pagina 21 van 22 < 1 2 ... 19 20 21 22 >
Onderwerp opties
#158284 - 27/01/2012 12:05 Re: Het ''ik ben RCT 1'' aan het uitspelen topic! - Nelis [Re: Nelis]
Mennoo_ Offline
De man met een verhaal

Coasters: 69
Dit is 1 van de beste RCT1 parken gemaakt voor het uitspelen! Heerlijk gemaakt bij de rotsen, de beplanting en hoe de vlakte volgepropt is. Erg tof gemaakt hoor!
-Vekoma Fan
-Revolution

Omhoog TIP
Advertenties

Registreer gratis en log in om deze advertentie te verbergen
#158570 - 31/01/2012 21:47 Re: Het ''ik ben RCT 1'' aan het uitspelen topic! - Nelis [Re: Nelis]
Nelis Offline
K-k-koukleum

Coasters: 240
Dank jullie wel, vond het zelf ook een erg leuk park om in te bouwen! In tegenstelling tot het volgende park: Crater Lake

Het park is net zo saai als het er uit ziet..

Het ingangsgebied, weer aardig volgebouwd

De fout gemaakt om niet direct een moneymaker te bouwen, pas begin jaar 2 werd deze woodie gebouwd. Erg klein, maar spannend genoeg voor iedereen!

Daarna te grote attracties gebouwd, zoveel geld had ik eigenlijk niet

Pas aan het eind stroomde het geld binnen (€5 voor freefall) en had ik mijn lening afbetaald

Het doel ook niet ruim gehaald, deze achtbaan bouwde ik in de laatste dagen voor jaar 3

Anyway, doel gehaald! Op naar het volgende park!

Omhoog TIP
#158583 - 01/02/2012 11:31 Re: Het ''ik ben RCT 1'' aan het uitspelen topic! - Nelis [Re: Nelis]
Mennoo_ Offline
De man met een verhaal

Coasters: 69
Eigenlijk maar een klein park geworden, had echt verwacht dat jij hier ene groter park zou bouwen puh Maar weer goed zo smile
-Vekoma Fan
-Revolution

Omhoog TIP
#158714 - 02/02/2012 20:26 Re: Het ''ik ben RCT 1'' aan het uitspelen topic! - Nelis [Re: Nelis]
Nelis Offline
K-k-koukleum

Het volgende park is niet veel groter in ieder geval!

Vertigo Views! De allereerste keer was ik echt verbaasd toen ik dit scenario zag, hoe kan je ooit zo'n enorme achtbaan bouwen zonder dat hij te intens is? De laatste 10 jaar heb ik dat wel geleerd lol

Het doel, €8000 aan attractiekaartjes was in maart jaar 2 al gehaald! Helaas moet je dit vier maanden volhouden, dus in juli jaar 2 was ik al klaar!

Ik ben ontzettend snel gaan bouwen, vier achtbanen in anderhalf jaar tijd is veel voor mij doen. Korte achtbanen met enorme capaciteit, prijs minimaal €5.

Dan nog wat andere, vooral spannende attracties met een hoge prijs gebouwd

Wentelval á €5 gaat ook lekker snel!

En dan ziet je parkje er zo uit na anderhalf jaar. Het geld stroomde sneller binnen dan ik het kon uitgeven, terwijl ik vrij snel bouwde!

Een kijkje in de financien. Maart was de eerste maand (nota bene met een week regen) waarin ik €8000 aan attractiekaartjes binnenhaalde. En zo is er alweer een scenario uitgespeeld!

Omhoog TIP
#158749 - 03/02/2012 12:26 Re: Het ''ik ben RCT 1'' aan het uitspelen topic! - Nelis [Re: Nelis]
JerOeen Offline
Sjeng

Coasters: 130
Dat is nog eens geld verdienen. lol

Omhoog TIP
#159020 - 06/02/2012 21:43 Re: Het ''ik ben RCT 1'' aan het uitspelen topic! - Nelis [Re: Nelis]
Nelis Offline
K-k-koukleum

Paradise Pier 2! Minstens 2x zo groot qua oppervlakte als het eerste park, 2x zo minder leuk om in te bouwen.. smile

De achtbaan direct gesloopt, de rest van de attracties verplaatst of gewoon laten staan. Doel? 1200 gasten aan het eind van jaar 2.

En zo ziet het ingangsgebied er dan uit!

Omdat er erg weinig attracties tot je beschikking stonden heb ik er een aantal dubbel gebouwd.

Butterfly XXL, verdiende erg veel geld!

Ik wist niet dat je die kleine houten achtbaan zo hoog kan bouwen zeg, vandaar die vreemde uitschieter puh

Weer veel te compact gebouwd natuurlijk, maar dat mag allemaal in RCT 1!

En zo ziet dat er dan van boven uit. Het verhoogde plateau stond tot je beschikking, maar lang niet alle ruimte gebruikt. Eigenlijk wel jammer dat je maar 2 jaar met dit park bezig bent, 4 jaar was een leukere uitdaging geweest!

Omhoog TIP
#159044 - 07/02/2012 08:04 Re: Het ''ik ben RCT 1'' aan het uitspelen topic! - Nelis [Re: Nelis]
Haggis Offline
Ongewenste iniminiteiten

Coasters: 135
Kijk. Dat is weer een typisch Nelis park. Ziet er weer goed uit Corne smile
"Veel meer dan een politieke partij is NAC een soort dorpskroeg met beslagen ramen, waar het kabaal wordt overstemd door muziek en klinkende bierglazen. Soms is er ruzie, of heibel in de tent - en wordt de geschifte directeur de deur uit gemept, figuurlijk dan, als dank voor een schuld van een miljoentje of elf. Maar een dag later is iedereen er weer, proostend op het leven."

Quote: Sjoerd Mossou

Omhoog TIP
#159048 - 07/02/2012 09:59 Re: Het ''ik ben RCT 1'' aan het uitspelen topic! - Nelis [Re: Nelis]
JerOeen Offline
Sjeng

Coasters: 130
Verdwalen je gasten niet? lol Wat een compact parkje.

Omhoog TIP
#159050 - 07/02/2012 10:42 Re: Het ''ik ben RCT 1'' aan het uitspelen topic! - Nelis [Re: JerOeen]
Haggis Offline
Ongewenste iniminiteiten

Origineel bericht van: JerOeen
Verdwalen je gasten niet? lol Wat een compact parkje.

Ik gok dat Corné wel ergens wat no entries en omleidingsrouten heeft liggen engel
"Veel meer dan een politieke partij is NAC een soort dorpskroeg met beslagen ramen, waar het kabaal wordt overstemd door muziek en klinkende bierglazen. Soms is er ruzie, of heibel in de tent - en wordt de geschifte directeur de deur uit gemept, figuurlijk dan, als dank voor een schuld van een miljoentje of elf. Maar een dag later is iedereen er weer, proostend op het leven."

Omhoog TIP
#159362 - 11/02/2012 18:01 Re: Het ''ik ben RCT 1'' aan het uitspelen topic! - Nelis [Re: Nelis]
Nelis Offline
K-k-koukleum

Geen No Entries hoor! Eigenlijk gewoon een rasterstructuur, maar door al die attracties lijkt het heel chaotisch. Mijn infra is wel logisch engel

Kuch..^^

Dragon's Cove. Vijf achtbanen die je moet ontwerpen, leuke opdracht!

Na een jaartje wat attracties bouwen besloot ik te beginnen aan de eerste achtbaan van de vijf. Er moest eerst flink wat geld worden verdiend!

@(*&$(@* Bobbaan! Defecte stationsremmen, trein schiet met snelheid het eerste gedeelte in, klein heuveltje en boem! Je schrikt je rot, parkwaardering naar beneden en 32 bezoekers (2 treinen ontploft!) minder. Awel, ik was al bezig met mijn vierde achtbaan op dat moment. Direct daarna maar baan 5 gebouwd.

Hier het ingangsgebied, met de grote geldverdieners

Bobbaan was sowiezo irritant om te bouwen, ontplofte eerst met gasten erin boven aan de heuvel, terwijl er tijdens het testen niet aan de hand was. Met bezoekers gaat de trein net iets sneller...

Het bovengebied

Supersplash deed het uitstekend!

Coasterchaos! Je ziet nog de rookpluimen van de ontplofde achtbaan trouwens...

van de achtbaanchaos

De statistieken. Extreme Flight had een enorm hoge misselijkheidsgraad, precies 10.00. Vond het wel grappig, dus de baan maar zo gelaten.

En tot slot de laatste screen van Dragon's Cove! Doel gehaald, next!

Bewerkt door Nelis (11/02/2012 18:38)
Bewerk reden: dubbele screen weggehaald

Omhoog TIP
#159363 - 11/02/2012 18:25 Re: Het ''ik ben RCT 1'' aan het uitspelen topic! - Nelis [Re: Nelis]
Haggis Offline
Ongewenste iniminiteiten

Tof hoor Corné, al heb je wel een dubbel screenshot erin staan engel

Omhoog TIP
#159538 - 14/02/2012 12:49 Re: Het ''ik ben RCT 1'' aan het uitspelen topic! - Nelis [Re: Nelis]
GiteZz Offline
Me gusta!

Coasters: 22
Heb even heel je topic doorgelezen wink egt tof hoe je het doet, zelf heb ik geen RCT1 maar na dit heb ik er eigenlijk wel zin in lol

worship Kniel voor mij! worship

[©GiteZz]

Omhoog TIP
#159647 - 15/02/2012 15:46 Re: Het ''ik ben RCT 1'' aan het uitspelen topic! - Nelis [Re: Nelis]
Erik van Kaldekerken Offline
Nieuweling

Coasters: 0
Ik vind de scenario's van RCT1 nog steeds leuk en uitdagend, maar ik vindt het bij RCT2 beter geregeld met alle extra thema's die je in je park kunt verwerken, waardoor je mooiere parken kunt bouwen.

Af en toe speel ik wel eens een RCT1 scenario (ik heb alle RCT1 scenario's in RCT2 zitten, met de originele uitdagingen) en wil ik die nog wel eens spelen. Ik heb RCT1 ook nog steeds origineel, maar ik speel hem nooit...

Wel netjes gedaan !

Omhoog TIP
#160742 - 01/03/2012 18:31 Re: Het ''ik ben RCT 1'' aan het uitspelen topic! - Nelis [Re: Nelis]
Nelis Offline
K-k-koukleum

Dank je. Als je echt mooie parken wil bouwen kan dat inderdaad wel beter in RCT2, maar de uitdaging bij RCT 1 is juist zo leuk. Eerst een scenario uitspelen voordat je het volgende krijgt smile

Good Knight Park! Twee prachtige achtbanen zijn de hoofdattractie in dit park, wat voor de rest nog niets voorstelt. Besloten om deze te laten staan, hoewel ze erg veel ruimte in beslag nemen. Het doel van 1200 bezoekers aan het eind van jaar 3 was eenvoudig.

Ingangsgebied, met de twee wachttorens.

En zo ziet het kasteel er dan uit, hier en daar nog wat attracties binnen de kasteelmuren gebouwd.

Bestaat dit type achtbaan eigenlijk, dat het karretje wordt omgedraaid?

Wooden Warrior

Andere kant van het kasteel

Één van de grote achtbanen die ik van dit type heb gebouwd

Binnen en buiten de kasteelmuren

Zoveel mogelijk gebruik gemaakt van de kasteelmuren, zoals hier met de boomstamattractie

En ik heb het park verlaten, tijd om te gaan!

Maar niet zonder een overzicht van Good Knight Park! Doel eenvoudig gehaald!

Omhoog TIP
#160746 - 01/03/2012 19:04 Re: Het ''ik ben RCT 1'' aan het uitspelen topic! - Nelis [Re: Nelis]
Haggis Offline
Ongewenste iniminiteiten

Tof dat je zoveel mogelijk van het kasteel hebt behouden hoor smile Voor de rest ziet je virginia rail er wel erg tof uit smile

Omhoog TIP
Pagina 21 van 22 < 1 2 ... 19 20 21 22 >