RCTLand.com - RollerCoaster Tycoon en Pretparken
Shoutbox

Wie is online
1 geregistreerd (Coasterjww), 13 Gasten en 3 Zoekmachines online.
Sleutel: Staff Staff Support Team
Nieuwste Leden
xxEsther, walibi-mike, ZincMachine, Koentjuh, Coasterjww
2640 Geregistreerde gebruikers
Forum Statistieken
2640 Leden
76 Forums
5637 Onderwerpen
156346 Berichten
47 posts per dag gemiddeld
Max Online: 270 @ 21/03/2011 21:54
Advertentie
Pagina 3 van 3 < 1 2 3
Onderwerp opties
#158314 - 27/01/2012 16:27 Re: Bram's epische wereld [Re: brammetje545]
brammetje545 Offline
LaserGoezPiew

Coasters: 30

Korte update ik heb de beplanting drastisch veranderd, Ik moest zo maar even een foto maken omdat jullie natuurlijk nog niks mogen zien van de nieuwe attracties wink Vertel is het beter of juist slechter dan de vorige beplanting? Het is natuurlijk nog niet af heh

Jullie hebben zo'n geluk dat jullie die logflume te zien krijgen XD. Maar hij is toch nog niet af.

Bewerkt door brammetje545 (27/01/2012 16:29)
Bewerk reden: Vegeten iets te zeggen

Omhoog TIP
Advertenties

Registreer gratis en log in om deze advertentie te verbergen
#158321 - 27/01/2012 17:05 Re: Bram's epische wereld [Re: brammetje545]
jeroen Offline
Bandit

Coasters: 118
T is wel beter ja nu ook nog wat struiken tussen de bomen en t is goed puh

Omhoog TIP
#158325 - 27/01/2012 17:13 Re: Bram's epische wereld [Re: brammetje545]
Mennoo_ Offline
De man met een verhaal

Coasters: 69
Bomen zijn in ieder geval goed gedaan, de juiste variatie, de juiste indruk die je ervan krijgt, niet veel op aan te merken. Nu nog de struiken idd zoals jeroen al aangaf.
-Vekoma Fan
-Revolution

Omhoog TIP
#158327 - 27/01/2012 17:19 Re: Bram's epische wereld [Re: brammetje545]
brammetje545 Offline
LaserGoezPiew

Kijk hier heb ik wat aan. Ik ga er wat aan doen heren bedankt voor de tip's!

Omhoog TIP
#158373 - 28/01/2012 14:45 Re: Bram's epische wereld [Re: brammetje545]
The crazy monkey Offline
Nieuweling

Coasters: 0
De bomen zijn knap gedaan maar ze staan allemaal zo dicht bij elkaar geplakt.

Omhoog TIP
#158855 - 04/02/2012 16:30 Re: Bram's epische wereld [Re: brammetje545]
brammetje545 Offline
LaserGoezPiew

Goedemiddag!

Ulft-Het onlangs geopende pretpark: Bram's epische wereld heeft om 15:00 uur een contract getekend met de Amerikaanse pretpark groep: Cedar Fair Entertainment Company. De groep bezit enkele grote parken in de Verenigde Staten. Waaronder een van de grootste en beste pretparken op de aardbol: Cedar point. Bram's epische wereld is met de overname van Cedar Fair Entertainment Company het eerste Europese Cedar Fair Entertainment Company park. Binnenkort zullen meer parken volgen. We spraken met Cedar Fair Entertainment Company bestuurslid en park eigenaar Bram tempels:

voor interview klik dan op de spoiler:
Click to reveal..
Bent u blij met de overname van de Cedar Fair Entertainment Company?
Ik ben dolgelukkig met de overname. Dankzij Cedar fair krijgen wij weer geld in het laatje. Daardoor kunnen wij meer investeringen maken en kunnen we meer bezoekers de dag van hun leven bezorgen. Bovendien zijn we het eerste Europese park van de Cedar Fair Entertainment Company en dat betekent al heel wat.

Hoe ziet u de toekomst van het park?
Ik denk dat we over 10 jaar,tot de Europese top behoren. Omdat er al plannen zijn gemaakt voor de komende jaren. 1 of misschien zelfs 2 wereld primeurs zullen in de volgende 5 jaar volgen. We hebben 1 Europese primeur voor volgend seizoen en 10 benelux primeurs voor de komende 10 seizoenen. Ik denk dat we een goede keuze hebben gemaakt.

Hoe zit het nu met onderhoud/prijzen?
Natuurlijk zullen we even goed onderhoud plegen aan de attracties het probleem is wel dat er natuurlijk steeds meer attracties bij komen. Dus we zullen meer personeel moeten aannemen en wat betreft de prijzen: We zullen nog steeds zorgen voor een voordelig dagje uit. Wel moet je rekening houden met de hoeveelheid attracties die gevolgen zullen hebben op de toegangsprijs van het park.

Waarom heeft de Cedar Fair Entertainment Company gekozen voor een redelijk klein park?
Omdat zowel het park als de Cedar Fair Entertainment Company beide aan de weg willen timmeren. Het park is uitgekozen om dat er nog veel ruimte is om uit te breiden en te veranderen dat is de hoofd reden. En natuurlijk om dat het lekker centraal ligt voor zowel: Nederlander en Duitser.

Dus we kunnen veel attracties verwachten de komende jaren?
Ja,We willen het leidende park van Nederland worden. En we gaan ook internationaal succes proberen te maken in Europa. Gelukkig ligt het park vlakbij de Duitse grens en komen er veel nieuwigheden bij de komende jaren. En we gaan een shitload aan reclame en advertenties verspreiden.

Wat gebeurt er met de bestaande attracties?
We gaan voor de start van het seizoen kijken naar het comfort van de racing coaster. En we gaan kijken waar de enorme slijtage vandaan komt. Er zijn veel mensen die rugklachten hadden van de racing coaster. Maar het zou zonde zijn om ze weg te doen. Omdat: Het de laatste van zijn soort is.

Hoe nu verder met de horeca?
We zullen nu elke week verse hamburgers,frietjes enz. Uit de VS krijgen opgestuurd dus dat wordt afwachten.

Wat vindt de gemeente van de overname?
Ze zijn blij dat de streek weer wat aandacht krijgt. Zeg nou eerlijk had jij ooit wat van Kaatsheuvel gehoord als de Efteling niet bestond?

Zijn er beperkingen?
Ja de slingerparallel ligt enorm in de weg. Dat is de lange weg van Ulft naar Doetichem die achter de nieuwe Europese primeur loopt. Maar dat is alles gelukkig loopt de weg alleen maar langs het park en niet dwars er door heen. En het industrie terrein van Ulft ligt ook inde weg. Maar gelukkig hebben we al 2 loodsen van Ulamo Ulft kunnen kopen als onderhoud/bedrijfs loodsen.

Nog een hint voor nieuwe de nieuwe attracties?
Intamin A.G voor volgend seizoen meer zeg ik niet. Ohja de logflume is gecanceld.

Bedankt!
Graag gedaan!

Omhoog TIP
#158856 - 04/02/2012 17:07 Re: Bram's epische wereld [Re: brammetje545]
rumirumi Offline
Pretpark Bezoeker

Coasters: 27
Wel grappig dat een Amerikaans een park overneemt genaamd Bram's epische wereld puh

Ben benieuwd wink

Omhoog TIP
#158858 - 04/02/2012 17:16 Re: Bram's epische wereld [Re: brammetje545]
Juan Offline
FC Barcelona

Coasters: 7
Oké, verse Amerikaanse producten? Ik neem aan dat het voedsel per vliegtuig wordt aangeleverd of dat het anders uit Hamburg (Duitsland) worden gehaald? lol

Bewerkt door Juan (04/02/2012 17:17)

Omhoog TIP
#158860 - 04/02/2012 17:22 Re: Bram's epische wereld [Re: brammetje545]
brammetje545 Offline
LaserGoezPiew

Het komt met het nieuwe Cedar fair vliegtuig naar Schiphol. Dan gaat het in een trein naar Arnhem en vanaf daar met de vrachtwagen naar Ulft

Bewerkt door brammetje545 (04/02/2012 17:24)

Omhoog TIP
#159470 - 13/02/2012 17:32 Re: Bram's epische wereld [Re: brammetje545]
brammetje545 Offline
LaserGoezPiew

Zo maar even een mini update van het nieuwe plein met een van de nieuwe attracties: Een intamin droptower. LET OP: Ik ben nog bezig met de beplanting detailering enz. Dus de eerste 2 records/primeur zijn binnen: 1: De eerste Intamin droptower van nederland 2: Hoogste bouwwerk van oost-nederland.

En hier is het logo van de nieuwe euro-fighter:

Omhoog TIP
#159472 - 13/02/2012 17:45 Re: Bram's epische wereld [Re: brammetje545]
rumirumi Offline
Pretpark Bezoeker

Ik vindt het eigenlijk veels te grijs.
Je pad is kleurloos zonder enige beplanting, maak op je plein een fontein met bomen en planten om het wat groener te maken

Je drop tower vindt ik ook niet mooi, ik snap ook niet wat voor gebouw het is maar het staat in elk geval niet.

Meer beplanting zoals ik al zei, en nu zeg ik wat ik tegen veel mensen zeeg de laatste tijd: Maak meer voor je update, dat geeft een veel mooier resultaat dan iets wat onafgewerkt is.

Veel succes verder en ik hoop dat je de volgende keer een goede update klaar hebt liggen.

Omhoog TIP
#159473 - 13/02/2012 17:55 Re: Bram's epische wereld [Re: brammetje545]
brammetje545 Offline
LaserGoezPiew

Ik ben nog bezig met de beplanting als je even had gelezen had je dat kunnen lezen. En ik ga ook geen pimpel paars pad bouwen. Ik vindt het gebouw juist wel mooi dat heet een amerikaanse stijl. En dan maar zeggen dat ik jou alleen maar negatief commentaar geef

Omhoog TIP
#159482 - 13/02/2012 18:43 Re: Bram's epische wereld [Re: brammetje545]
coureurke Offline
tripperdetripper... Tripsdrill!

Coasters: 0
Ik kan rumirumi alleen maarr bijtreden...

Het gebouw is niet mooi, de droptower staat wat eenzaam...

Ook meer beplanting is nodig, al zie ik dat je ermee bezig bent...

Je park is trouwens veels te gespreid en dat maakt het moeilijk om het geheel gezellig te maken!

Maak wat meer tijd voor een update en het komt wel in orde!

Omhoog TIP
#159485 - 13/02/2012 18:59 Re: Bram's epische wereld [Re: brammetje545]
rumirumi Offline
Pretpark Bezoeker

Origineel bericht van: brammetje545
Ik ben nog bezig met de beplanting als je even had gelezen had je dat kunnen lezen. En ik ga ook geen pimpel paars pad bouwen. Ik vindt het gebouw juist wel mooi dat heet een amerikaanse stijl. En dan maar zeggen dat ik jou alleen maar negatief commentaar geef

Het is goed dat je zelf tevreden bent, dat is natuurlijk het belangrijkste alleen willen wij tips geven en anderen denken er net zo over als mij zoals je ziet, en als het niet geweldig is valt er ook maar weinig positief commentaar te geven hopelijk snap je dat. Ieder zijn eigen mening hé wink
En zullen we stoppen met elkaar te vervelen dan wordt het vast een stuk gezelliger wink

Omhoog TIP
#159487 - 13/02/2012 19:01 Re: Bram's epische wereld [Re: brammetje545]
Ceceke Offline
Nieuweling

Coasters: 13
Ik vind je wachtrij vervelend liggen, leg hem niet midden op het plein maar aan de rand of rond de attractie zelf.

Omhoog TIP
Pagina 3 van 3 < 1 2 3