"Veel meer dan een politieke partij is NAC een soort dorpskroeg met beslagen ramen, waar het kabaal wordt overstemd door muziek en klinkende bierglazen. Soms is er ruzie, of heibel in de tent - en wordt de geschifte directeur de deur uit gemept, figuurlijk dan, als dank voor een schuld van een miljoentje of elf. Maar een dag later is iedereen er weer, proostend op het leven."
_________________________ 2012: Parken: Walibi Holland 3x Kermis: - Laatste kermis: City of Fun A'dam '11 Laatste coaster: El Condor To do: WaBe, WaSO, BBJL, Efteling, TVL, Drievliet, Duinrell
2011: Parken: 5 (in totaal 10 bezoeken) Kermissen: 3 (in totaal 6 bezoeken)
En dan met name deze versie op Pinkpop, let op het stuk vanaf 4:05. En ja ik was daar en ja dat was een van de beste optredens die ik ooit zag. Het Jerusalem was tot dik twee km verder letterlijk te horen. (volgens vrienden in de buurt) Amazing.
Re: RCTLand Megahit 2012 - Themaweek: TV & Movie themes
[Re: JerOeen]
Patrick
Ster
Coasters: 83
Origineel bericht van: JerOeen
Er is dan maar een absolute winnaar:
En dan met name deze versie op Pinkpop, let op het stuk vanaf 4:05. En ja ik was daar en ja dat was een van de beste optredens die ik ooit zag. Het Jerusalem was tot dik twee km verder letterlijk te horen. (volgens vrienden in de buurt) Amazing.
Inderdaad een geweldig nummer, had hem al een tijdje niet meer gehoord maar wordt nu weer genieten.
"Veel meer dan een politieke partij is NAC een soort dorpskroeg met beslagen ramen, waar het kabaal wordt overstemd door muziek en klinkende bierglazen. Soms is er ruzie, of heibel in de tent - en wordt de geschifte directeur de deur uit gemept, figuurlijk dan, als dank voor een schuld van een miljoentje of elf. Maar een dag later is iedereen er weer, proostend op het leven."
Oeh, moeilijke keuze want er staan eigenlijk al zoveel toffe nummers tussen! Mijn keuze is iig uiteindelijk alsnog gemaakt.
Origineel bericht van: JerOeen
Het Jerusalem was tot dik twee km verder letterlijk te horen. (volgens vrienden in de buurt) Amazing.
Als bij Pinkpop de wind goed staat, kun je de muziek kraakhelder horen in de achtertuin van een paar vrienden van mij, die ongeveer 1,5km ervandaan wonen. Erg tof idd ^^
Richard
Ford Mondeo Driver
Coasters: 298
Dan heb je nog geluk dat het Megaterrein redelijk omheind is met bomen. Bij Appelpop @ Tiel is dat niet. Halverwege de camping ( 5 km fietsen ) hoor je de dreunen al best wel sick.