Shoutbox

Wie is online
0 geregistreerd (), 21 Gasten en 41 Zoekmachines online.
Sleutel: Staff Staff Support Team
Nieuwste Leden
Jillin, Delamo2412, iBud, rondevos, kakkerdekak
3192 Geregistreerde gebruikers
Forum Statistieken
3192 Leden
86 Forums
7536 Onderwerpen
203005 Berichten

Max Online: 270 @ Mar 21st, 2011
Advertentie
Onderwerp opties
#189493 - 08/06/2013 03:06 PM [TR] Safaripark Beekse Bergen - 5 Augustus 2013
Rct3-Tommy Offline

RCT Liefhebber

Tilburg
hallo allemaal!

na een tijdje plannen, bedenken en wachten zijn we dan eindelijk naar Safaripark Beekse Bergen gegaan. het plan was er al geruime tijd, maar uit het niets vroeg mijn moeder om gisteren dus te gaan. uiteraard is de camera meegegaan en zijn er velen foto's gemaakt. want ja, als je na 6 jaar eindelijk weer terug bent bij een dierentuin bij jou in de buurt ga je natuurlijk wel wat foto's maken.
6 jaar niet geweest, ooit een abbonoment gehad maar na het opzeggen nooit meer gegaan. en man wat is er in die zes jaar veel veranderd! maar daarover later meer.

na aankomst gelijk de vertrouwde route gelopen zoals we die altijd pakte, links af richting de jacht luipaarden! helaas moeilijk te zien dus dan maar door.

het was wat warmer, en dat was te merken aan de dieren.

iedereen zat vaak in de schaduw of aan het water, ik geef ze geen ongelijk natuurlijk!

Ooievaars genoeg in de beekse bergen! wat een mooie vogels zijn dat toch.

kiekeboe!

zoals ik al zei veel veranderd! de leeuwen zitten nu op de plaats van de tijgers en de tijgers zijn nu verdeeld over 3 hokken achter hun oude verblijf.

en dan te bedenken dat ik in Thailand naast een baby tijgertje heb gelegen...

recht in de camera!

nee. ik heb vandaag niet zo'n zin.

ook deze waren voor mij nieuw, ik weet niet meer hoe ze heten maar ze zijn overgekomen van een dierentuin in Engeland. (alweer 2 jaar hier, hoorde ik de verzorgster zeggen)

de witwanggibbon was ook nog van de partij!

wacht even, we lopen naar de roofvogel show om onze reis te vervolgen!
Bewerkt door Rct3-Tommy; 08/06/2013 03:18 PM.
Omhoog TIP
Advertenties
#189495 - 08/06/2013 03:15 PM Re: [TR] Safaripark Beekse Bergen - 5 Augustus 2013 [Re: Rct3-Tommy]
Rct3-Tommy Offline

RCT Liefhebber

Tilburg
Deel 2:

de roofvogel show was ook vernieuwd, wat meer decor voor wat sfeer en de volgorde en vogels waren anders, met enkele zeer leuke verrassingen wink

zoals deze!

of deze prachtige vogel!

of mijn absolute favoriet: De Amerikaanse Zeearend lol

nog een in aktie dan! wat een prachtig beest.

na de show nog wat vogels bekeken om met de boot terug te gaan naar de ingang en de bus te pakken naar de achterzijde van het park (waar we dus ook de boot pakte), ja wij houden van moeilijk doen haha

ook deze beestjes zijn werkelijk waar prachtig, al is de syberische Tijger nog altijd favoriet.

nee, ook ik doe niks vandaag

Wasbeurt?

komt voor mekaar hoor meneer!

goedendag.

en dan om aftesluiten deze foto van het jacht luipaard wat we toch nog konnen spotten wink

de Beekse bergen is absoluut een van mijn favorieten dierentuinen in Nederland, het is jammer dat het zich vooral richt op Afrika, maar met het aantal en soorten dieren maakt het dat ruim schoots goed. al met al een prachtige dag, met mooi weer en hele mooie dieren!
~Tom
Bewerkt door Rct3-Tommy; 08/06/2013 03:20 PM.
Omhoog TIP
#189499 - 08/06/2013 03:39 PM Re: [TR] Safaripark Beekse Bergen - 5 Augustus 2013 [Re: Rct3-Tommy]
jeroen Offline

RCT Expert

.
Leuk park is het toch smile Ben er trouwens ook al weer een tijd niet meer geweest XD Laatste keer was met school en dat is ook alweer 6 jaar geleden puh

Omhoog TIP
#189638 - 08/09/2013 02:46 PM Re: [TR] Safaripark Beekse Bergen - 5 Augustus 2013 [Re: Rct3-Tommy]
Kesseler2 Offline
PSV :D
RCT Fan

Breugel
Mooie foto's hoor lol Ik ben er ook al lang niet meer geweest. Ik heb wel zin om weer eens terug te gaan smile

Omhoog TIP
#189660 - 08/10/2013 10:34 AM Re: [TR] Safaripark Beekse Bergen - 5 Augustus 2013 [Re: Rct3-Tommy]
TRX Offline

Marmalized
Mega Poster

Vlaardingen
Pracht foto's gemaakt hoor! smile Ben er een paar jaar terug in de winter heen geweest, hebben we een keer of drie de auto safari gedaan... spook

Vooral die foto met die giraffe is wel grappig, hoe die zo tegen de auto aanstaat en gewoon lekker blijft staan.. lol

Omhoog TIP
#189749 - 08/11/2013 06:54 PM Re: [TR] Safaripark Beekse Bergen - 5 Augustus 2013 [Re: Rct3-Tommy]
Richard Offline
Korsakoffie
RCT Superfan

Wezep
Nice Pic's! echt mooi die autosafari!

Omhoog TIP