Shoutbox

Wie is online
0 geregistreerd (), 21 Gasten en 41 Zoekmachines online.
Sleutel: Staff Staff Support Team
Nieuwste Leden
Jillin, Delamo2412, iBud, rondevos, kakkerdekak
3192 Geregistreerde gebruikers
Forum Statistieken
3192 Leden
86 Forums
7536 Onderwerpen
203005 Berichten

Max Online: 270 @ Mar 21st, 2011
Advertentie
Onderwerp opties
#207215 - 07/08/2014 07:44 PM DierenPark Amersfoort opent Snavelrijk.
rolo Offline

Pretpark Bezoeker

Bilthoven
Hierbij wat foto's van Snavelrijk. De nieuwe voliere van Dierenpark Amersfoort, en nu ook de grootste voliere van Nederland. Ook zijn er de afgelopen weken jonge tijgertjes geboren. Al met al genoeg redenen voor jullie om in Augustus eens langs te komen in het mooiste dierenpark van Nederland.

En dan is er nog een gebied achter de rots waarin nog veel ruimte is, maar dat was moeilijk op de foto te leggen.

Omhoog TIP
Advertenties
#207267 - 07/10/2014 07:32 PM Re: DierenPark Amersfoort opent Snavelrijk. [Re: rolo]
Richard Offline
Korsakoffie
RCT Superfan

Wezep
Ziet er aardig uit, beetje mengelmoes van het Troy gebied en de Magische Vallei thumbsup

Ik moet sowieso hier een keer heen denk ik, redelijk dichtbij ook thumbsup

Omhoog TIP
#207316 - 07/11/2014 07:27 PM Re: DierenPark Amersfoort opent Snavelrijk. [Re: rolo]
Nelis Offline
De koning van de King!
Supergast

Woudenberg
Dat is een enorme vogelkooi zeg! Jammer dat ze die steunpilaren niet een beetje gecamoufleerd hebben door ze te verven, maar voor de rest ziet het er prima uit.
Heb er wel eens aan gedacht om een abonnement te nemen, ik kan hier prima op de fiets naar toe. Maar ik kom nu al nauwelijks ergens aan toe, dus dat lijkt me geldverspilling voorlopig XD

Omhoog TIP
#207339 - 07/12/2014 10:10 AM Re: DierenPark Amersfoort opent Snavelrijk. [Re: rolo]
postwagen Offline
Choo Choo!!!
RCT Expert

Leek
Word voor mij ook weer eens tijd om naar Amersfoort te gaan zo ver is het niet en is voor mij alweer een paar jaar geleden. Alloewel Ouwehands nog hoger op mijn to do lijstje staat.
Ziet er wel puik uit trouwens dat gebied zeg!
Gardaland, Mirabilandia, Parc Asterix
Special Events done:
BBQ meet Vlaardingen

200th coaster done: Oz Iris (Parc Asterix)

***trots lid van RCTLand Seniorenclub***

Omhoog TIP
#207341 - 07/12/2014 10:26 AM Re: DierenPark Amersfoort opent Snavelrijk. [Re: rolo]
-Bryan- Offline
Eeveelution
Achtbaanfanaat

Zundert
Ben het eens met Corné, de palen mochten inderdaad wel wat camouflage gebruiken. Verder is het een prima verblijf hoor!

Omhoog TIP
#207352 - 07/12/2014 02:12 PM Re: DierenPark Amersfoort opent Snavelrijk. [Re: rolo]
TRX Offline

Marmalized
Mega Poster

Vlaardingen
Wat een enorm gebied ook! En het ziet er wederom prachtig uit, zoals we eigenlijk van alle nieuwe gebieden in dierenparken kunnen zeggen.

Omhoog TIP
#207365 - 07/13/2014 11:20 AM Re: DierenPark Amersfoort opent Snavelrijk. [Re: rolo]
rolo Offline

Pretpark Bezoeker

Bilthoven
Haha gewoon langskomen allemaal, ik ga trouwens over paar weken samen met TRX dus misschien dat er dan meer mee kunnen? puh

Omhoog TIP
#207366 - 07/13/2014 11:22 AM Re: DierenPark Amersfoort opent Snavelrijk. [Re: rolo]
Rct3-Tommy Offline

RCT Liefhebber

Tilburg
Ziet er mooi uit! lekker ruim en mooi aangekleed. Misschien toch maar een keer een tripje naar dit park plannen smile

Omhoog TIP
#207369 - 07/13/2014 11:27 AM Re: DierenPark Amersfoort opent Snavelrijk. [Re: rolo]
TRX Offline

Marmalized
Mega Poster

Vlaardingen
Origineel bericht van: rolo
Haha gewoon langskomen allemaal, ik ga trouwens over paar weken samen met TRX dus misschien dat er dan meer mee kunnen? puh

24 juli, staat in het mini meeting topic wink

Omhoog TIP