Shoutbox

Wie is online
0 geregistreerd (), 19 Gasten en 49 Zoekmachines online.
Sleutel: Staff Staff Support Team
Nieuwste Leden
Bockenreyder, jensen, dennis2000, luklaer, Elfranse
3178 Geregistreerde gebruikers
Forum Statistieken
3178 Leden
85 Forums
7513 Onderwerpen
202737 Berichten

Max Online: 270 @ Mar 21st, 2011
Advertentie
Pagina 17 van 17 1 2 15 16 17
Onderwerp opties
#211555 - 09/25/2015 04:37 PM Re: Nieuwe RCT: RollerCoaster Tycoon World [Re: simfreak]
Juan Offline
FC Barcelona
RCT Superfan

Op RCTLand
Er zitten wel leuke toepassingen bij, maar ik loop er niet warm voor. Ik vind het vrij sfeerloos. Ik zie het meer als een bouwpakket met een gebruikershandleiding dat binnen een paar uur af is. Zonde, want uit dit soorten spellen zou veel meer gehaald kunnen worden. Bovendien is het spel best aan de prijzige kant. Geef mij dan liever de oude spellen van RollerCoaster Tycoon. Hoe meer versies er van een bepaalde game komen, hoe slechter ze vaak worden.

Omhoog TIP
Advertenties
#211568 - 09/30/2015 10:15 AM Re: Nieuwe RCT: RollerCoaster Tycoon World [Re: simfreak]
msp21 Offline
Diehard Polypfan!
RCT Liefhebber

Deventer (maar Zwolle blijft h...
releasedatum is aangekondigd.
10 December dit jaar:

Nieuwsbericht

het bewijs via steam

Het komt in 2 edities. Deluxe en standard.

Beide edities hebben dit als preorder extras:

Beta toegang in October en November
5 extra "peep skins" dus 5 verschillende outfits voor je gasten denk ik.

De Deluxe versie heeft dit nog extra:

2 extra "maps"
Extra "terrain textures"
Gouden parkingang
Een extra mascotte (de panda)
Een digital artbook

Zelf denk ik dat ik toch maar voor die deluxe ga. Want ik vind gewoon dat ik zelf hem moet hebben.

Dit nieuws is net bekend, en dus dacht ik, ik post het hier ook even.

-Polypgek
-Kermisgek, zwembad en pretpark gek
-PC dokter (voornamelijk hardware)

Dit is mijn visitekaartje, mensen weten me wel te vinden smile

Omhoog TIP
#211569 - 10/01/2015 01:48 PM Re: Nieuwe RCT: RollerCoaster Tycoon World [Re: simfreak]
TRX Offline

Marmalized
Mega Poster

Vlaardingen
Het zal mij benieuwen wat het gaat worden...

Omhoog TIP
#211585 - 10/31/2015 01:46 PM Re: Nieuwe RCT: RollerCoaster Tycoon World [Re: TRX]
Mennoo_ Offline
RIBAA!!
Achtbaanfanaat

Helmond
RollerCoaster Tycoon World - Beta weekend stelt teleur.

Fans klagen over een te moeilijk, gebruiksonvriendelijk spel

Dit weekend mogen mensen die het nieuwste spel in de RCT-serie al gepreorderd hebben alvast een voorproefje krijgen van het spel. In de 1e beta van RollerCoaster Tycoon World krijgen spelers de kans om kennis te maken met de manier van achtbanen maken in het spel en de look en feeling van het spel.

De meeste reacties zijn echter alles behalve positief. Op diversie fora, social media en de Steam Community wordt er voornamelijk geklaagd over de manier waarop de achtbanen gebouwd worden. RCTW maakt in tegenstellingen tot eerdere RCT-spellen gebruik van een spline-based coasterbuilder. Met behulp van knooppunten in de ruimte wordt er een achbtaan track geconstrueerd die door de verschillende knooppunten gaan. Ook de bekende achtbaan simulator No Limits maakt gebruik van een spline-based systeem.

Waar No Limits echter veel lof krijgt over de oneindige mogelijkheden, klaagt men bij RollerCoaster Tycoon World vooral over het gebruik van de coasterbuilder. Zo zou het te moeilijk en gebruiksonvriendelijk zijn. Alleen het maken van een rechte lift blijkt al praktisch onmogelijk te zijn. Ook het maken van soepele bochten in inversies schijnt ook niet van harte te gaan.

Ook andere zaken worden niet positief ontvangen. Zo zorgt de onride-cam bij achtbanen voor flinke lagg in het spel en leidt het bij enkele zelfs tot het crashen van het spel. Een ander minpunt van het spel is het gebrek van creativiteit. Zo zijn stations van de achtbaan, in tegenstelling tot eerdere RCT-spellen, vooraf gemaakte gebouwen met een vaste vorm en lengte waarbij de speler keuze heeft uit 4 verschillende thema's. Hierdoor heeft men geen eigen creatieve inbreng meer in het stationsgebouw zoals het bepalen van de vorm en lengte van het gebouw en de posities van de in en uitgang. Ook het ontbreken van een goed grid systeem brengt problemen met zich mee. Het plaatsen van stukken hek is erg onnauwkeurig omdat je de hekken niet goed aan elkaar kan koppelen, en het gridsysteem dat er momenteel inzit helpt daar niet bij.

RollerCoaster Tycoon World kreeg al eerder veel kritiek te verwerken. Toen klaagde men vooral massaal om de lelijke graphics van het spel na een uitgebrachte trailer van het spel. Inmiddels zijn de meeste mensen wel tevreden over de graphics van het spel na de beta.

RollerCoaster Tycoon World komt 10 December officieel uit.

Omhoog TIP
#211605 - 11/14/2015 02:45 PM Re: Nieuwe RCT: RollerCoaster Tycoon World [Re: simfreak]
Juan Offline
FC Barcelona
RCT Superfan

Op RCTLand
Ontwikkelaar Nvizzio schuift Rollercoaster Tycoon World door naar volgend jaar

De release van Rollercoaster Tycoon World is uitgesteld tot begin 2016. Ontwikkelaar Nvizzio Creations zegt meer tijd te nemen om de feedback van bètatesters te verwerken en ervoor te zorgen dat de game 'aan de hoge verwachtingen die de voorgaande games scheppen', voldoet.

Op basis van de eerste bètatest die op 30 oktober begon zegt de ontwikkelaar zo veel feedback en bugmeldingen ontvangen te hebben, dat besloten is om de release vooruit te schuiven. Daarnaast legt Nvizzio er de nadruk op dat de bèta 'niet compleet of definitief' was. In de uiteindelijke game kunnen spelers zelf ritjes maken in achtbanen vanuit het perspectief van een bezoeker, komt er een campagnemodus, een uitgebreide economie en user-generated content.

De studio heeft een kleine lijst opgesteld met functies en verbeteringen die het nog van plan is om in de game te verwerken. Bovenal komt er de mogelijkheid om achtbanen te bouwen op basis van vooraf samengestelde onderdelen, zoals dat ging bij eerdere games uit de franchise. In de bèta konden spelers alleen banen met de vrije hand samenstellen. Datzelfde geldt voor paden en hekken; die kunnen straks ook weer op een onderliggend raster geplaatst worden. Daarnaast gaan de achtbaantests in de toekomst meer gegevens opleveren om het spelers gemakkelijker te maken bepaalde effecten te bereiken bij hun bezoekers.

De tweede bètatest waar spelers aan kunnen deelnemen, wordt ook verplaatst. Die staat nu gepland voor de maand december, maar Nvizzio specificeert de datum verder niet. Tegelijk met de tweede bètatest maakt de ontwikkelaar ook een specifieke releasedatum bekend. Voorlopig staat die genoteerd aan het begin van 2016.

Bron: http://tweakers.net/nieuws/106297/ontwik...lgend-jaar.html

Omhoog TIP
Pagina 17 van 17 1 2 15 16 17