Shoutbox

Wie is online
0 geregistreerd (), 19 Gasten en 49 Zoekmachines online.
Sleutel: Staff Staff Support Team
Nieuwste Leden
Bockenreyder, jensen, dennis2000, luklaer, Elfranse
3178 Geregistreerde gebruikers
Forum Statistieken
3178 Leden
85 Forums
7513 Onderwerpen
202737 Berichten

Max Online: 270 @ Mar 21st, 2011
Advertentie
Pagina 2 van 2 1 2
Onderwerp opties
#211608 - 11/24/2015 03:40 PM Re: [1990] Berg en Meer [Re: GJV]
Erik van Kaldekerken Offline
Pretpark Bezoeker

Landgraaf
Je bent al een poosje met dit park bezig, maar ondanks dat ik maanden niet meer op het forum ben geweest ben je er nog steeds mee bezig...Tot nu toe is het mooi geworden ! Ben benieuwd wat je er verder nog mee doet wink

Omhoog TIP
Advertenties
#211616 - 12/01/2015 01:08 AM Re: [1990] Berg en Meer [Re: GJV]
GJV Offline
Nepfan
RCT Fan

Waalwijk
Niet zoveel, ik moet een ingewikkelde hack met meerdere (ingewikkelde) merges en een dummy station uitvoeren, wat me niet echt lukt omdat ik nogal bang ben om alles te slopen (ik heb ooit met een hack m'n hele VM kapot gekregen woeps) en ik daarnaast wat betreft hacks niet verder kom als een simpele merg. Dus ik moet eerst iemand vinden die dat kan doen voor me voor ik verder kom :').

Omhoog TIP
#211618 - 12/03/2015 01:36 PM Re: [1990] Berg en Meer [Re: GJV]
Erik van Kaldekerken Offline
Pretpark Bezoeker

Landgraaf
Lukt het je niet om een dummy-station te bouwen, met een trein erop bedoel je ? Ik heb daar ooit een tut voor geschreven op dit forum. Je hebt met een hack je VM (ik neem aan Virtual Machine) kapot gekregen ??? Hoe krijg je dat dan voor elkaar ? Ik maakte ook gebruik van die VM, maar nu niet meer...mijn laptop bleek dat toch niet helemaal goed aan te kunnen en elke keer switchen tussen rct2 en 8-cars trainer daardoor kreeg ik op een gegeven moment alleen maar vastlopers door...

Ik zit er nu over na te denken, of ik op mijn ouwe desktop pc maar weer gewoon XP op zichzelf zal installeren want het is goed klote dat je die merghacks etc niet op Windows 7 kunt uitvoeren...

Omhoog TIP
#211622 - 12/13/2015 03:15 PM Re: [1990] Berg en Meer [Re: GJV]
GJV Offline
Nepfan
RCT Fan

Waalwijk
De hack ansich zal wel lukken, maar tis een hack met een rapid en dat werkt allemaal weer nét wat anders + het moet ook allemaal weer onzichtbaar gemaakt worden, mooi weggewerkt worden, en aangezien je na een merg nog maar één trein hebt i.v.m. boathire mode moet ik ergens onder de grond een dummystation maken waar de overige boten vandaan komen. Dus ja, vrij ingewikkeld allemaal. De hacks afzonderlijk lukken me wel, alles bij elkaar zorgt het er bij mij voor dat m'n game iedere keer weer corrupt gaat en dat RCT blijkbaar zoveel rekenkracht gaat vragen dat m'n VM er mee ophoudt.

Omhoog TIP
#211633 - 12/25/2015 11:17 PM Re: [1990] Berg en Meer [Re: GJV]
GJV Offline
Nepfan
RCT Fan

Waalwijk
2005

Het is 2005 en hoewel het park dit jaar geen nieuwe attractie opent heeft het ondertussen zijn naam wel vastgezet in pretparkland. Het park heeft een aantal unieke attracties en voegt daar komend jaar de grootste uitbereiding van het park tot nu toe aan toe. Een groot deel van het park is afgezet vanwege de werkzaamheden. De werkzaamheden trekken veel bekijks en door de vele vaste gasten van het park is de bouw nauwkeurig via het internet te volgen.

Hier zien we een deel van de bouw van de nieuwe attractie. Het park heeft het exacte attractietype nog niet bekend gemaakt, maar gezien de opbouw van de attractie gaan de geruchten sterk in de richting van een Rapid van Intamin.

Het andere deel van de attractie. Gezien de supports gaat het wel om een haast uniek element voor het type attractie wat er neergezet wordt. De vijver is ook deels drooggelegd om de werkzaamheden te kunnen uitvoeren.

Het park gaat aan de andere kant, uitkijkend op het unieke element een horecapunt bouwen met een terras. Zodat mensen rustig naar de attractie kunnen kijken terwijl ze genieten van een kop koffie met gebak.

Dit jaar is er ook begonnen aan de bouw van de loodsen en het kantoor van het park. De loodsen zijn al klaar en worden in gebruik genomen. Het park heeft nu eindelijk de plek om rustig zijn onderhoud uit te voeren in een loods i.p.v. bij de attractie zelf. Het kantoorpand zal dit jaar gebouwd worden en zal vanaf 2006 in gebruik genomen worden.

Het park zal in 2006 dus zijn nieuwste grote attractie openen en de kantoren zullen in gebruik genomen gaan worden. Het park heeft daarnaast al toegezegd dat het in 2007 opnieuw zal uitbreiden met een kleine toevoeging in het attractie aanbod.

Tot 2006!

Omhoog TIP
Pagina 2 van 2 1 2