RCTLand.com - RollerCoaster Tycoon en Pretparken
Shoutbox

Nieuwste Leden
duckey, kvcoasterking, roo, Zwartdragoon, magicman
2844 Geregistreerde gebruikers
Advertentie
Onderwerp opties
#168517 - 07/22/12 01:44 PM Briantjuh94's CS Topic - NIEUWE SET!
briantjuh94 Offline
Nieuweling

Coasters: 0
Aangezien ik van plan ben steeds meer CS te gaan maken, maak ik hierbij een topic aan, waarin ik steeds nieuwe sets presenteer. Iedere keer als ik een nieuwe set heb gemaakt, volgt er zowel een nieuwe post, als een bijwerking van de first-post.

-------------------------------------------
Bijna al mijn readme's zijn zowel Engels als Nederlands

Briantjuh94's Pathcovers 2.0

Nadat ik ooit mijn eerste Pathcovers Set had uitgegeven stopte die ontwikkeling. Maar toen ik meer technieken leerde kennen, begon ik aan een uitgebreidere maar vooral minder zware set.

DOWNLOAD

Briantjuh94's Jurassic Park Set

Tijdens het gebruik van Shiftey's Jurassic Park, vond ik dat het jammer was dat de poorten niet konden bewegen. Na wat leren in Blender, mijn eerste succesvolle animaties. Aanvankelijk ging het alleen om de deuren, maar ik heb uiteindelijk besloten om de set uit te breiden met Portalen, billboard portalen, hekken en extra's.

DOWNLOAD

Briantjuh94's Standard Billboards

Ik vond altijd al dat er niet genoeg Billboards staan in het Billboard menu, waarmee je hele muren op kon bouwen. In deze set zitten 8 soorten billboards, die niet alleen als muur gebruikt kunnen worden, maar evt. ook als schilderij etc.
In de download heb ik ook per billboard een texture zitten.
LEES DE README GOED VOOR INFORMATIE OVER DE ZIJKANTEN!

DOWNLOAD

Bewerkt door briantjuh94 (10/30/12 08:20 PM)

Omhoog TIP
Advertenties

Registreer gratis en log in om deze advertentie te verbergen
#168519 - 07/22/12 01:52 PM Re: Briantjuh94's CS Topic [Re: briantjuh94]
jeroen Online   frusty
Achtbaanfanaat

Coasters: 138
Ziet er goed uit man puh

Omhoog TIP
#174203 - 10/30/12 08:19 PM Re: Briantjuh94's CS Topic [Re: jeroen]
briantjuh94 Offline
Nieuweling

Origineel bericht van: jeroen
Ziet er goed uit man puh

Dankjewel wink

Hallo allemaal, ik heb lang geen CS meer gemaakt maar ik ben laatst weer begonnen met een nieuwe set. Dit keer is het een set die mijn Pathcovers set uitbreid. Niet zozeer met extra covers maar met Muren en Hekken en waarschijnlijk nog wat kleine onderdelen. De muren en hekken zijn uitgelijnd met mijn Pathcovers set, maar ze werken met alle pathcovers die werken met Shyguy's Planters set.

De set waar ik nu aan werk zal gaan heten 'Briantjuh94's Paths' en ik hoop hem snel uit te kunnen brengen. Ik heb momenteel de muren al gemaakt, daarvan komen 6 varianten. 4 recolorable versies, 2 daarvan worden ook meegeleverd in een niet-recolorable uitvoering. Van de hekken is de 'Netten' variant al af.

De verschillende geplande onderdelen tot nu toe,

Borders:
- Bedrock
- Bedrock (Rec)
- Baksteen (Rec)
- Beton (Rec)
- Hout
- Hout (Rec)

Hekken:
- Netten

Eventuele overige objecten worden later toegevoegd.

Hierbij een afbeelding van de Curved 2 in sketchup,
wat je hier ziet zijn de 'Netten' hekken en de 'Bedrock' muren.

Bewerkt door briantjuh94 (11/03/12 12:13 PM)

Omhoog TIP
#180714 - 02/23/13 04:06 PM Re: Briantjuh94's CS Topic [Re: briantjuh94]
briantjuh94 Offline
Nieuweling

Dus, ik ben een tijdje weg geweest van RCT3 en ben recent weer begonnen. Ik ben weer verder gegaan met mijn Paths Set en ik wilde even de voortgang van de set laten zien. Ik heb het werk aan de set opnieuw gestart omdat ik niet tevreden was met de modellen. Ik heb nieuwe modellen gemaakt en heb een aantal nieuwe ideeën dus houd je vast.

Wat technische dingen over de set:
  • Er zijn 6 verschillende soorten vuilnisbakken verdeeld in 11 sets. Ze komen met ongeveer 5/6 verschillende posities.
  • Er zullen 2 soorten Toppers zijn voor de muren. Een driehoekige en een ronde versie. ER staan er meer in de planning.
  • The pathcovers hebben op dit moment 103 modellen. Er zullen 4 verschillende textures voor de pathcovers zijn op dit moment.
  • De lampen komen in 2 versies, een ronde en een vierkantige. Elke soort bestaat uit een enkele lamp, een dubbele lamp, een diagonale lamp en een muur lamp.
  • De muren hebben op het moment 6 verschillende textures. 4 unieke en 2 waarvan er zowel een normale als herkleurbare variant is.
  • Er zijn 3 verschillende modellen voro de banken verdeeld over 8 sets. Ik heb veel plannen voor nog meer banken.
  • De set is erg uitbreidbaar dus ik kan altijd nog meer items aan de set toevoegen.
  • De set is verdeeld in verschillende groepen ingame.
  • Op dit moment zijn er 903 modellen in de set. Uitgezonderd de prullenbakken, lampen en de helft van de toppers.

Nou, dan maar naar de echte update. Ik wilde jullie gewoon even de voortgang van de set laten zien. Ik leg onder iedere foto even kort uit.

Van links naar rechts zie je emmers, tonnen met een gat in de bovenkant, tonnen met een gat in de zijkant, een grote krat met aarde bovenin voor bloemen, een kleine doos en een Muur vuilnisbak. De muurbak komt met 6 verschillende textures en met de optie voor een topper of niet.

De toppers komen in een driehoekige en een ronde versie. Ik heb veel plannen voor deze in de toekomst. Ze delen dezelfde opties als de muren.

De muren komen in 6 verschillende textures die je op de foto ziet. De rode zijn herkleurbaar. De muren zijn allemaal gemaakt op StationJimJr's Fences en ik heb speciale Shy versies gemaakt voor alle hekken van zijn planters die niet hetzelfde zijn als StationJimJr's versie, dus je kan ook die set hiermee combineren.

Ik heb een pathcover voor elk muur model gemaakt en heb een aantal handige extra onderdelen toegevoegd. Ze hebben nu ook een onderkant die niet te vinden is bij mijn vorige Pathcovers sets. Dit is geen vervanging voor die sets. Ik heb 4 verschillende textures voor de pathcovers op het moment maar ik zoek nog steeds naar meer.

Zoals ik zei kome nde lampen in een vierkantige en ronde vorm. Ze komen voor aan de muur, enkele, dubbele en diagonale versies. Ze hebben 4 verschillende plaatsingen op het grid en de staande lampen komen in 3 verschillende hoogtes. Laag, Medium en Hoog.h

De banken hebben momenteel 3 modellen. De boomstronk en wagen komen zowel in een normale als herkleurbare variant met verschillende plaatsingen op het grid. Ook diagonaal. De normale bank in het midden werkt samen met de textures van de muren en de zittingen komen in herkleurbare en normale versies.

Helaas kan ik niets laten zien over de hekken. Ik ben nog niet begonnen met het werk voor de nieuwe modellen van de hekken maar ik kan zeggen dat er op zijn minst 3 verschillende modellen zijn. Een Gaaswerk, metalen en houten hek. Ik heb plannen voor nog veel meer hekken.

Ik hoop dat jullie deze snelle update leuk vonden!

Omhoog TIP
#180901 - 02/26/13 06:34 PM Re: Briantjuh94's CS Topic [Re: briantjuh94]
Viper109 Offline
Nieuweling

Ziet er strak uit! Gaat zeker een mooie en nuttige set worden!

Omhoog TIP