Aangezien ik van plan ben steeds meer CS te gaan maken, maak ik hierbij een topic aan, waarin ik steeds nieuwe sets presenteer. Iedere keer als ik een nieuwe set heb gemaakt, volgt er zowel een nieuwe post, als een bijwerking van de first-post.
-------------------------------------------
Bijna al mijn readme's zijn zowel Engels als Nederlands-------------------------------------------
Briantjuh94's Pathcovers 2.0Nadat ik ooit mijn eerste
Pathcovers Set had uitgegeven stopte die ontwikkeling. Maar toen ik meer technieken leerde kennen, begon ik aan een uitgebreidere maar vooral minder zware set.
DOWNLOAD-------------------------------------------
Briantjuh94's Jurassic Park SetTijdens het gebruik van Shiftey's Jurassic Park, vond ik dat het jammer was dat de poorten niet konden bewegen. Na wat leren in Blender, mijn eerste succesvolle animaties. Aanvankelijk ging het alleen om de deuren, maar ik heb uiteindelijk besloten om de set uit te breiden met Portalen, billboard portalen, hekken en extra's.
DOWNLOAD-------------------------------------------
Briantjuh94's Standard BillboardsIk vond altijd al dat er niet genoeg Billboards staan in het Billboard menu, waarmee je hele muren op kon bouwen. In deze set zitten 8 soorten billboards, die niet alleen als muur gebruikt kunnen worden, maar evt. ook als schilderij etc.
In de download heb ik ook per billboard een texture zitten.
LEES DE README GOED VOOR INFORMATIE OVER DE ZIJKANTEN!
DOWNLOAD